Tranås AIF

3704 inlägg · 900 ämnen

Ny Tränare

« · 216959 Till forumet

Ny Tränare
Har hört ett rykte av en spelare i Vallentuna att deras tränare Peter Ekroth skulle va så gott som klar för AIF.
Med sig skulle han ta Mattias Wrååk, poängkung i de flesta lag han varit i.
Lagen har dock varit många och likaså problem kring honom.

Så stannar AIF kvar i allsvenskan så ska detta vara så gott som klart.

Kessler som assisterande till Ekroth skulle vara en höjdare.
Kommentera

Sv: Ny Tränare
Peter Ekroth... vi kanske ska åka ut ändå...
Kommentera

Enligt mina källor ska Ekroth vara en riktigt bra tränare och vara rätt så missförstådd tack vare sin spelstil under hans tid som spelare!
Kommentera

Merxx: Det är han säkert. Jag bara skojade lite. Som du säger var han ju lite speciell som spelare... Som tränare är han säkert ytterst kompetent!
Kommentera

Det får vi hoppas annars är han inte välkommen. :)
Kommentera

hepp: om han är kompetent som tränare? det vette fan....det var ju han som skällde ut speakerbåset för att man spelade fel musik när spelarna blev utvisade....graben är lite speciell...men lycka till!
Kommentera

Stackars er, men ni kanske gillar och plågas! Peter Ekroth, vad har han lyckats med? Tranås, tyvärr tror jag det dröjer vääääldigt länge tills vi möts igen eller tyvärr och tyvärr jag tror faktiskt ingen förutom ni bryr sig!
Kommentera

StickDeath: Vem fan bryr sig om andra lag än sitt eget. Nybro vad fan är det.........skrattretande.
Kommentera

I dagens Tranås tidning står det att Ekeroth dementerar ryktena om att blivit tillfrågad tränar jobb i TAIF. Men han hade inte nåt emot att TAIF tog kontakt med honom!? Vet en sak från förra året iaf. Putte var klar som tränare innan det började spridas om rykten. Kanske är likadant med Ekeroth?

Hoppas på en liten skräll ikväll!
Kommentera

Är det ingen mer en jag som känner en liten känsla av optimism inför kvällens drabbning i Blekinge??? TAIF kanske kan gneta till sig tre poäng. Första målet oerhört viktigt. 0-0 efter första perioden är ett drömsenarie. (Ok, 3-0 till TAIF vore väl heller inte så dumt...)
Kommentera

Krekula: Kan hålla med! Känner ngn lustig känsla av att det kommer gå vägen utan kval trots att man är så pessimistisk ibland!
Kommentera

Merxx å krekula: Ni är snett ute. Jag snackade med Gud i morse och han sade att vi får stryk med 5-2. Men å andra sidan åt jag lax till lunch...
Kommentera

« · 216959