Mange xelsson svarar för ett äckta hat trick...imponerande, hatten av för han! Men sen tappar Tranås sin 3-0 ledning på knappt 5 minuter?? 3-3 efter första o det känns som att Nybro kommer komma ut i andra som det bättre laget. Dels har man vänt 0-3 underläge vilket måste stärka laget ganska mkt. Sen har man hört att publiken i Nybro ska va ganska bra så de gör väll sitt för att Nybro ska vinna. Får bara hoppas att Kjell Allstrin lyckas peppa killarna så att de kan komma ut och piska upp vikingarna...
4-5 då! Gott värre! Tacka mange x lite extra för det. Han va ju inblandad i 4 av målen. Vill inte säga för mkt eftersom jag inte läst, hört, sett nått om macthen än. Men 3 poäng iaf. och på söndag tror jag på 3 nya mot nörrum =)
En mäktig kämpainsats gav Tranås återigen en trepoängare! Matchens gigant var onekligen Jonas Holmström finns inget att tillägga om den mannen han är ta mig fxn helt otroligt bra! Passningen till Axelssons 3-0 mål var bland det värsta jag skådat! Förutom Holmis som var en klass för sig så var Lenny Dower riktigt bra även Axelsson(givetvis efter 3 mål på 12min), Mathias Karlsson, Johwelin och J Ström ska ha beröm!
Men sen tappar Tranås sin 3-0 ledning på knappt 5 minuter??
3-3 efter första o det känns som att Nybro kommer komma ut i andra som det bättre laget. Dels har man vänt 0-3 underläge vilket måste stärka laget ganska mkt. Sen har man hört att publiken i Nybro ska va ganska bra så de gör väll sitt för att Nybro ska vinna.
Får bara hoppas att Kjell Allstrin lyckas peppa killarna så att de kan komma ut och piska upp vikingarna...
FORZA TRANÅS!!!