Tranås AIF

3704 inlägg · 900 ämnen

Puttes senaste ord

« · 106990 Till forumet

Puttes senaste ord
I slutet så skriver han att det är tråkigt att höra att våra juniorspelare sågas av supportar, så är det väl ändå inte? Snarare tvärt om tycker jag, även om jag tycker att det är två juniorer som överglänser övriga men att ha två så duktiga spelare ska man ju vara mer än nöjd med. Det jag skrev tidigare var ju givetvis inget illa ment utan lite ironi då Otto känner Bremer rätt väl och då kunde jag ju inte annat än o haka på även om ironivärdet kan diskuteras. :)

Annars har jag inte hört några negativa kommentarer är ju skitbra att de får känna på A-lags spel och utvecklas som hockeyspelare. Om det är härifrån det kommer så ta inte allt som står här så allvarligt. Jag vill absolut inte såga några juniorer, tvärt om!
Kommentera

Sv: Puttes senaste ord
Patrik M: Vilka är dom två juniorer som du tycker överglänser de andra? Alosha e ju naturligtvis den ena men vem är den andra?
Vore kul om det kom igång en debatt om vad ni tycker om de olika juniorerna här på gästboken!
Kommentera

taifaren: Holmgren tycker jag också, han har mycket goda förusättningar att bli en spelare av hög allsvensk klass enligt mig. Bra på skridskorna, bra skott och vågar tacklas o ta för sig. Efter dom så håller jag Bremer högst av de sista tre.
Kommentera

Patrik M: Håller med dig Månsson! Det jag skrev var givetvis inget illa ment, jag sågar överhuvudtaget aldrig en spelare i Taif. Tycker att Jonsson kan förklara sig lite för jag har då aldrig hört talas om någon sågning vare sig av spelare eller ledare så här långt iår. Tvärtom bara possitiva reaktioner från alla håll!

Stämningen i gästboken kan inte hela tiden vara gravallvarlig, man måste kunna skriva med glimten i ögat, eller hur?
Kommentera

Patrik M: Ok men jag tycker Holmgren spelade till sej en A-lagsplats redan i slutet på förra säsongen så tänkte inte på honom! Alosha och Holmgren e ju de två helt klart bästa juniorerna. Bremer kommer högst av de tre sista som du säger Patrik men sen tycker jag de övriga två håller lite för låg klass tyvärr!

forza AIF!
Kommentera

Det är ju bara och instämma i vad ni skriver om Puttes senaste ord. Man undrar ju var denna "sågning" ägt rum för i denna gästbok har ju juniorerna fått mkt positiv kritik.

Om matchen i söndags beskrivs som "mindre godkänd" undrar jag hur en "underkänd" match skulle se ut. (Detta skrivit med ett konstant blinkande öga, dvs lite glimten i ögat - typ)
Kommentera

hepp: den mest lovande junioren i toe måste ju vara Josefsson den yngre om han bara hade lite bättre självförtroende.
Kommentera

« · 106990