Tranås AIF

3704 inlägg · 900 ämnen

TAIF - Arboga

« · 108171 Till forumet

TAIF - Arboga
Bra genomförd match med många snygga anfall. TAIF var det hetare laget av dom två och Arboga vad aldrig med i matchen. Martin Axelsson har börjat röra på sig också, han har gått framåt jämfört med de första matcherna. Fler spelare som imponera rejält idag tycker jag.
Kommentera

Sv: TAIF - Arboga
Han heter för fan Alosha, inte Alexeij. Dags att lära sig det nu...
Annars gläds man åt ett vad jag förstår genomgående bra spel och att även tredjelinen producerar poäng. Över huvud taget så här långt på försäsongen har många gjort poäng, det är ju mycket positivt! Det kommer nog handla mycket om inställningen i vinter: uppenbarligen har AIF ett gäng snabba, tekniska lirare som både passar bra, åker mycket och inte drar sig för att finta och skjuta. Samtidigt, som vi varit inne på tidigare, har AIF kanske den, på pappret, starkaste backuppsättningen på många säsonger. Så, om man bara kan vara motiverade ordentligt, kommer det nog kunna bli en bättre placering än förra året. Eller vad tror ni?
Vi ses!
Kommentera

ForzamalmJR: Din sillstrypare, Dags att lära sig nu?????
Ta en titt i Mr Fashutinovs pass å du ser namnet Alexej.....
Ingen alosha här inte. Men som artistnamn kan han ju få heta Alosha.
Kommentera

ForzamalmJR: Backarna är skapliga på pappret, men jag är inte speciellt imponerad av vad dom har uträtt på isen så här långt. Ibland (inte minst igår) ser det oroväckande virrigt ut, defensivt.

Någonting att förbättra till seriespelet börjar, men jag är faktiskt inte speciellt orolig, kapacitet finns!
Kommentera

Recoba: Satan! Far med osanning! Det pyr i mina franska nerver...
Kommentera

« · 108171