Hallå hockeyvänner! Så var de bara 6 dagar kvar till premiärmatch då. Mörrum borta känns som seger men man får väll se vad som händer. Men hur blir det med TIFO-aktiviterer o dyl? Blir det ngt mäktigt till premiären mot mörrum eller är det planerat mot rögle här hemma?? Kan bänka mig några timmar framför tv:n o klippa konfetti om de önskas. Men vad jag minns står man hyffsat nära isen i "laxhallen" (eller va f-n den heter). Och än vill ju inte ha något på isen.
Tycker annars att TAIF:s lag ser spännande o intressant ut i år. Rutinerade erfarna spelare, gamla trotjänare osså några nya unga hungriga killar som har allt att vinna. Tror själv på placering i de övre regionerna men o andra sidan så e jag jäligt kass på o tippa o härja. Men skit samma, mot mörrum o säsongens första seger eller va säger ni killar o tjejer...
Ni som inte anmält er, anmäl er nu till Mörrum! Ni som åker bil åk buss i stället. Vad är bäst ett busslast med supporters eller ett par bilar?? Låt inte plånboken tala med några tior hit eller dit..
Steken: Står man längst bak och kastar rakt upp så bör det inte komma in på isen, ja isen är nära. Går ju bra att spara till ett senare tillfälle annars. Är väl inga TIFO planerade direkt, vi får se!
Så var de bara 6 dagar kvar till premiärmatch då. Mörrum borta känns som seger men man får väll se vad som händer.
Men hur blir det med TIFO-aktiviterer o dyl?
Blir det ngt mäktigt till premiären mot mörrum eller är det planerat mot rögle här hemma??
Kan bänka mig några timmar framför tv:n o klippa konfetti om de önskas. Men vad jag minns står man hyffsat nära isen i "laxhallen" (eller va f-n den heter). Och än vill ju inte ha något på isen.
Tycker annars att TAIF:s lag ser spännande o intressant ut i år. Rutinerade erfarna spelare, gamla trotjänare osså några nya unga hungriga killar som har allt att vinna.
Tror själv på placering i de övre regionerna men o andra sidan så e jag jäligt kass på o tippa o härja. Men skit samma, mot mörrum o säsongens första seger eller va säger ni killar o tjejer...
GE MIG ETT A!!!!