Tre Kronor

17487 inlägg · 806 ämnen

Dåligt tränade

« · 208802 Till forumet

Dåligt tränade
tre kronor måste träna mer tillsammans..i power playet på 5 minuter va det nästan ingen farlig avslutning......
Kommentera

Sv: Dåligt tränade
ribba9: .dom har tyvärr inte den tiden.
Kommentera

sektionU: men då får dem väl ta den tiden.......om sverige ska komma tillbaka till världstopp igen måste dem bli sammspelta...det är väl en grundförutsättning.
Kommentera

sektionU: vad det de enda du kunde komma på?
Kommentera

sektionU: dom måste först och främst få hemm NHL proffsen och ES proffsen. när ska man träna då? på sommarn?
Kommentera

sektionU: nhl proffsn föredrar nog att träna med sina nhl lag....man får väl bygga på Es spelarna.....
Kommentera

sektionU: Synd att du glömde logga över till ditt andra namn. Ser lite roligt ut när pratar med dig själv=)
Kommentera

Frisco: vad har det med tre kronor att göra?
Kommentera

Frisco: det blir så ibland:)
Kommentera

sektionU:
ES proffsen ? Finns det amatörer i ES också ?
Kommentera

alla gnäller över att inte proffsen är med. Visst är det kul att få dem spela men har det gått så mycket bättre i turneringar med dem den sista tiden???? se på OS bara....
Kommentera

mysmi: det är ett stort undantag
Kommentera

visst, men lyckas de inte bättre så........man får väl arbeta med det material man har, det såg ju ändå ut att gå åt rätt håll igår
men det är klart, jag vill ju oxå se de "stora" spelarna....
Kommentera

mysmi: Som tur äe kommer många av de "stora" spelarna till VM. Dessutom, visst gick det bra mot Kanada, men resten då? Är rädd att de kan hålla en högre klass, men vi får se vad som händer i de kommande matcherna.
Kommentera

mysmi: precis man vill ha valuta för att dom e svenaskar.
Kommentera

Klinth: japp, det är bara att se, man ska inte ta ut något i förskott, varken åt det ena eller andra hållet tycker jag. Det är ju ändå en hel del nykomlingar nu så de är klart att de måste få spela ihop sig
Kommentera

mysmi: Vad var det som som såg ut att gå åt rätt håll igår? Jag har spolat tillbaka mitt videoband igen och igen och igen. Jag ser fortfarande inget som tenderade i något större lyckorus.
Däremot konstaterar jag att Mora IK:s canadensare (Heinrich) lyckades göra halva sin poängskörd i sin första (?) landslagskamp genom tiderna om man jämför hans facit med sitt spel i Mora...

Nej, jag tyckte gårdagens match var bedrövlig. Jag är en av de som förespråkat Hardys "big icehockey", jag är en av dem som velat ge honom tid. Men nu börjar det brännas. Blir det inte bättre än så här måste vi välja ett annat spelsätt. För tydligen passar detta inte in i ett svenskt ishockeylandslag.

För att ytterligare bevisa min okunskap i ämnet så utser jag Wernblom till bäste spelare igår. Det är en krigare!
Kommentera

250kg kärlek: Det som såg bra ut i matchen mot Canada var att Sverige förde pucken mycket, trummade på och skapade hyffsade chanser. Sedan är det inget VM eller OS lag man tittar på, så man kan inte förvänta sig den nivån på spelet. Att du nämner Werner som matchens lirare, håller jag delvis med om. Den speltypen är väldigt viktig, och det har jag skrivit om tidigare. Andra som var bra i matchen mot Canada var, Niklas Andersson och Mika Hannula. Snalika spelartyper, men snabbare än Wernblom. Sedan måste man sätta fler chanser, om man ska ha någon chans att placera sig bra mot de övriga lagen.
Kommentera

dem som man får hem till vm är typ husse modin och mm...så man får ju inte dem riktiga stjärnorna kanske näslund om canucks misslyckas men dem har varit bra....
Kommentera

« · 208802