73Sjöbba: Lasse Kinky och Håkan Södergren som VM-kommentatorer. Hm, var det bara i fråga om fotbollen som Viasat satsade på att få någon typ av Dreamteam.
73Sjöbba: Ja, min sambo är väl inte heller så förtjust i hockey, men det har inte gått så långt att jag behöver en reklampaus för att förklara varför jag tittar på hockey. Och ett grisöra fungerar utmärkt som pausfågel åt hunden, du kanske ska prova det till dina barn och fru?
spud: Ärligt talat så stör reklampauserna mig inte så mycket. Det var värre för några år sedan men nu har man blivit van. Hade det varit reklampaus under ES alla matcher så skulle man nog bli bra less. Nu står jag ut. Med några barn och en galen fru så kommer pauserna faktiskt lämpligt ibland.
73Sjöbba: Jag vet inte hur du har det, men med bara lite planering klarar jag av att se till att hålla mina behov tillfredsställda de närmaste 30 minutrarna utan reklampausar. Periodpausarna är ju utmärkt tillfälle att göra det du nämnde.
ante08: ja som sagt minns på den gamla goda tiden då Svt hade Hockey VM utan reklam och sånt men nu är det tyvärr Reklamen som styr det hela inga pengar för Tv bolagen utan reklam.
73Sjöbba: Håller med spud, Det kostar att sända men VIASAT drar reklamen till ytterligheterna, reklam, snack, reklam och så rullar det på tills matchen börjar.
spud: Det är perfekt med reklampauserna. Man hinner hämta kaffe eller andra rusdrycker. Kanske man kan klämma in ett toalettbesök. Man kan tom blicka ner i chipsskålen under reklamen.
spud: ska sägas att det inte är bara tv3 som kör reklam under matcherna såg en reklam snutt på Canal plus mitt under nån Nhl match för nån natt sen också.
ja imrron börja festen känns inte som Sverige kommer att gå sådär jättelångt i år. Skulle inte bli förvånad om vi inte bli bland topp3 heller men vi får då Monstert iallfall. Bara hopas att han kan visa upp samma fina form som i sm-Slutspelet då ska det här nog gå vägen ändå.