Känns som VM drar igång på allvar idag.Strax dax för Sverige-Ryssarna. Honken i buren,Tärnström skadad och Gunnarson gör VM-debut,tufft för Calle att få debutera mot Morozov,Saprykin o Kovalchuk o allt vad dem heter.
Bafucin: Du har så rätt när det gäller bägge sakerna.Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Bra jobbat att hinna få in tre reklampauser under periodvilan. Men jag tycker att det borde vara några till. Skulle vara häftigt.
Bafucin: Berglund och Huselius är riktigt bleka må jag säga.Vill sig inte alls för dom. Harju och Eriksson är två spelare jag tycker är otroligt osynliga. Bästa back enligt mig är Strålman. Gustavsson i målet är också bra.
Projta: Ja ser den här i Riga nu, riktigt kul att se en match där det är lite känslor med. Schweiz bjuder upp riktigt bra,och ryssarna är nog lite frustrerade och spelar lite på gränsen till fult ibland. Men på det hela taget en bra match en bit in i andra perioden.
mattias - 74: Ja, tycker det verkjar lite konstigt att inte ta med honom ja med. Det behövs nån som kan ta det fysiska oxå, inte bara förlita sig på Grossman nu. Annars så har vi ju Ekholm på hemmaplan;-)
Känns som VM drar igång på allvar idag.Strax dax för Sverige-Ryssarna.
Honken i buren,Tärnström skadad och Gunnarson gör VM-debut,tufft för Calle att få debutera mot Morozov,Saprykin o Kovalchuk o allt vad dem heter.
Nu kör vi!