Redigerad kommentar
Monno: Haha Åke Unger sitter fan och hånar Italien!
Fast dom är förjäkla dålig. Men när Unger utbrister "Ja nu ska vi se om Italien kan få nån ordning på bytet, ja se, de fick dom" Med lite lagom dryg röst..
Han får passa så inte Tony Soprano får nys om det!
Monno:
Hade inte Sverige problem mot Italien nåt år i Vm eller OS sammanhang vill jag minnas. Sundin kvitterade med bara minuter kvar. Tiderna förändras ;)
Fortsätter här istället för TIK boken.
Jävlar i gatan vad Italien är chanslösa emot Lettland! Ska Sverige möta dom också?
Helt ärligt, vissa av italiens spelare orkar knappt åka skridskor längre, dom är helt dyng slut på!
(OBS bara sett ca 30min av matchen)
Redigerad kommentar
Wayne Gresky:
Å andra sidan kan man ju fundera på varför Patric Berglund skulle vara intresserad av VM nu när Nashville åkt ut? ;-)
mattias - 74: Berglund har väl redan tackat nej?
Har för mig att de yttrade det på nyheterna i morse.
Bissett_19:
Ja det låter väl spännande med Patrik, han lär vara sugen på Vm efter att Nashville åkt ut eller väntar man kanske till att se om Rangers vinner nästa match och tar in Bäckis?
Redigerad kommentar
Bissett_19:
Det gjorde jag faktiskt inte, har aldrig använt den som du förstår ;)
Ang Hedman håller jag med dig, håller du med mig om att Boorken är en idiot då ;)
Blizzard:
Ok jag antog att bisset svarade mig på svaret om Boorken, kände faktiskt inte till det där med att man kunde se vilket inlägg man svarar på det har jag helt missat., eftersom han svarade vad menar du ganska precis efter att jag skrivit att boorken är en idiot så förutsatte jag att han menade boorken. Då får man kolla i fortsättningen vilket inlägg man svarar på ;)
Blizzard:
Kan man svara på specifika inlägg? Det var nåtnytt, känder inte till det
Ok hur ser man det, jag kan inte hitta nånting där det står vilket inlägg man svarar på, upplys mig gärna hur man gör.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Bissett_19:
Precis det jag skriver, han förstör hockey Vm, han har sagt så mycket skit att hälften vore nog.
Från strålande till icke godkänt.
Översätt det till det nya betygsystemet om ni kan.
Eller för all del, till det förra betygsystemet eller t.o.m. det innan det. Varför inte till det nästa, som kommer att vara:
"boende i flyktingförläggning", Höghus", "villa", "Etta i gamla stan".
NuMo:
Lite märkligt att i princip samma danska lag så sent Vm 2010 tror jag det var slog USA och Slovakien. Iaf tror jag det var så.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Är inte TV4's strategi fullt i fas med hur förbundet hanterat biljettfrågan?