Tre Kronor

17487 inlägg · 806 ämnen

Hockey VM

« · 1500692 · » Till forumet

Sv: Hockey VM
Berka:
Är inte TV4's strategi fullt i fas med hur förbundet hanterat biljettfrågan? 
Kommentera

Bissett_19:

Nu stängde Finnarna matchen. Ser på en taskig stream ;)

Kommentera

Berka:

I och med att fyran fick rättigheterna så tror jag ändå att fler svenskar har möjlighet att se Hockey-VM,då det är fler som har TV4 och TV4 Sport än som föregående år TV3 och Viasat Sport,det är ju att man lade vissa matcher på nya TV4 Sport Extra som suger,även fast kanalen är reklamfri.
Vad gäller reklamen under VM,så är det väl knappast mer än vad TV3 haft i alla år direkt.

Just nu på reklamfria HD-kanalen TV4 Sport extra reducerade Schweiz till 3-2 mot Finland;)
Kommentera

Frella: Pricken över i:et ;)
Kommentera

Berka: Det bästa med den nya kanalen är väl att den kräver en HD-box. Något många men långt ifrån alla har...
Kommentera

Skulle bara vilja passa på att skicka en känga till TV4 som förutom förstör alla sändningar med reklam i tid och otid, man väljer att lägga matcherna på 3 olika kanaler, varav 2 inte finns ens i grundutbudet hos vissa leverantörer samt att TV4 sport och TV4 sport extra heller inte finns med i samma "intressepaket" hos vissa vilket medför att för att kunna ha möjlighet att se alla matcher så krävs det att man köper ett helt intressepaket + en al'a carte kanal, med en uppsägningstid på 3 månader.
Kommentera

Monno: Tycker att Unger kan kan göra det italienska laget sällskap. Han är själv rätt kass som kommentator. Men bland det sämsta han har presterat är inte inom hockeyn. Av någon outgrundlig anledning fick han kommentera UFC Sweden. Tala om att man saknade Mike och Joe...

Redigerad kommentar

Kommentera

Monno: Haha Åke Unger sitter fan och hånar Italien!

Fast dom är förjäkla dålig. Men när Unger utbrister "Ja nu ska vi se om Italien kan få nån ordning på bytet, ja se, de fick dom" Med lite lagom dryg röst..

Han får passa så inte Tony Soprano får nys om det!

Kommentera

Monno:

Hade inte Sverige problem mot Italien nåt år i Vm eller OS sammanhang vill jag minnas. Sundin kvitterade med bara minuter kvar. Tiderna förändras ;)

Kommentera

Monno:

Italien - Sverige på lördag.

Kommentera

Fortsätter här istället för TIK boken.

Jävlar i gatan vad Italien är chanslösa emot Lettland! Ska Sverige möta dom också?

Helt ärligt, vissa av italiens spelare orkar knappt åka skridskor längre, dom är helt dyng slut på!

(OBS bara sett ca 30min av matchen)

Redigerad kommentar

Kommentera

Jag har alltid gillat Hörnqvist men en sniper känns inte som rätt spelartyp att ta in.
Kommentera

Wayne Gresky:

Å andra sidan kan man ju fundera på varför Patric Berglund skulle vara intresserad av VM nu när Nashville åkt ut? ;-)

Kommentera

Blizzard: okej, det blev för många Pattar här alltså! ;-)
Kommentera

Blizzard: Bättre alltså att skriva Bengan för att undvika missförstånd.
Kommentera

65selander: han menar nog patric med "c" dvs Hörnqvist för Berglund ahr somsagt nobbat.
Kommentera

mattias - 74: Berglund har väl redan tackat nej?

Har för mig att de yttrade det på nyheterna i morse.

Kommentera

Peja:

Precis min tanke.

Kommentera

Bissett_19:

Ja det låter väl spännande med Patrik, han lär vara sugen på Vm efter att Nashville åkt ut eller väntar man kanske till att se om Rangers vinner nästa match och tar in Bäckis?

Kommentera

Bissett_19: Jag skulle fortfarande vänta på Washington. Glöm inte att båda våra vänner Bäckis och Johansson d.y är väldigt bra tvåvägsspelare.
Kommentera

mattias - 74:

Joel borta från resten av VM.
Frågan är vad Mårts kallar in nu?
Hörnqvist?

Redigerad kommentar

Kommentera

Bissett_19:

Det gjorde jag faktiskt inte, har aldrig använt den som du förstår ;)

Ang Hedman håller jag med dig, håller du med mig om att Boorken är en idiot då ;)

Kommentera

mattias - 74:

Den funktionen har ju funnits på HS i flera år,det borde en HS-räv som du känna till;)
Angående Hedman så har han ju inte varit bra,men utvisningen som du förmodligen syftade på är ju inte ens nära en utvisning.
Men jag håller med Wikegård om att när det blir tätare matcher så kommer det passa Hedman bättre,då han får spela lite enklare.Det är ju en rätt begränsad spelare.
Kommentera

Blizzard:

Ok jag antog att bisset svarade mig på svaret om Boorken, kände faktiskt inte till det där med att man kunde se vilket inlägg man svarar på det har jag helt missat., eftersom han svarade vad menar du ganska precis efter att jag skrivit att boorken är en idiot så förutsatte jag att han menade boorken. Då får man kolla i fortsättningen vilket inlägg man svarar på ;)

Kommentera

mattias - 74: Du tycker på "sv:" i trådnamnet =)
Kommentera

Blizzard:

Kan man svara på specifika inlägg? Det var nåtnytt, känder inte till det

Ok hur ser man det, jag kan inte hitta nånting där det står vilket inlägg man svarar på, upplys mig gärna hur man gör.

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar

Kommentera

mattias - 74: trycker man på "sv:" på bissett's inlägg så
Hamnar man på ditt där du skrev följande

"Sv: Hockey VM
NuMo:
Fan sysslar Hedman med?
mattias - 74 Svara | Gilla   Igår kl. 22:22"

Du måste hålla koll på vilket inlägg dom svarar på kära du
Kommentera

Bissett_19:

Nej boorken, kan du läsa? ;)

Redigerad kommentar

Kommentera

mattias - 74:

Förstör Hedman Hockey-VM?
Kommentera

Bissett_19:

Precis det jag skriver, han förstör hockey Vm, han har sagt så mycket skit att hälften vore nog.

Kommentera

mattias - 74:

Vad menar du?
Kommentera

renen:

Boork är en idiot han förstör Hockey Vm ..

Kommentera

mattias - 74: Nonchalant är bara förnamnet.
Kommentera

mattias - 74: Det var ett sämre lag på pappret 2010. Enligt expert Boork så har dom aldrig haft något bättre lag än nu.
Kommentera

NuMo:

Fan sysslar Hedman med?

Kommentera

Från strålande till icke godkänt.

Översätt det till det nya betygsystemet om ni kan.

Eller för all del, till det förra betygsystemet eller t.o.m. det innan det. Varför inte till det nästa, som kommer att vara:

"boende i flyktingförläggning", Höghus", "villa", "Etta i gamla stan".

Kommentera

Peja:

Även Steen tackade nej.
Kommentera

NuMo:

Tullahopp tjullahej? ;)

ekstrabladet.dk/

Kommentera

NuMo:

Lite märkligt att i princip samma danska lag så sent Vm 2010 tror jag det var slog USA och Slovakien. Iaf tror jag det var så.

Redigerad kommentar

Kommentera

Peja: Washington är på väg vidare i slutspelet. Nu gäller det att förstärka laget och vinna VM-guld. Bättre två fåglar i handen än en i skogen.
Kommentera

Bissett_19: Synd. Hoppas ändå att man tackar nej till Steen. Om Washington åker ur måste vi ju ha platser lediga för andra forwards...
Kommentera

Hälge: Inte mot Danmark.
Kommentera

NuMo: Visst är det kul med snygga mål och trevlig hockey, men det är ännu roligare om det är två lag på isen.
Kommentera

Det danska stålet är inte härdat. det svenska stålet biter.

Kommentera

Peja:

Nej tack från Berglund erfar VLT.
Kommentera

Blir en svår match ikväll / Boork

jojo...ca 2min..1-0

lekstuga

Redigerad kommentar

Kommentera

Poffa: Tycker inte att han vore något stor förstärkning och framförallt vill jag ha platser lediga. Jonathan Ericsson dras ju med en skada och t.ex Bäckström kan bli tillgänglig i anfallsväg. Det vore ju dumt att behöva tacka nej till Bäckis pga att man tog in Steen.
Kommentera

Peja: Varför inte Steen?
Kommentera

Peja: Fullständigt medhåll.
Kommentera

Jag hoppas att Berglund kommer. Steen är duktig men där bör Tre Kronor ändå tacka nej.
Kommentera

« · 1500692 · »