När ska Erik Karlsson visa att han är bland NHL:s bästa backar? Han åker mest runt och sprider puckar till motståndarna.
Oligarkpengar till domarduon och Brynäsfasoner från ryssarna.
Huvva.
Nu ser ni hur vi MoDoiter har det jämt.
Redigerad kommentar
Olle:
Ja, för det filmas ju aldrig i hockey.
Vad är det där fotboll du pratar om förresten? Du kanske ska engagera dig i det i stället. Bättre lycka där kanske?
Olle:
Nu fick du se hur man förstärker en situation också. Lärorikt för dig det här!
Redigerad kommentar
Olle:
Är det en spearing så är det matchstraff.
Att den inte skulle göra ont är en jävla pajaskommentar. Du får säga vad du vill om att du har fått spearingar. Men det är lite skillnad på när man får en puff på hockeybockeyträningen och ett ryskt yxhugg.
Du vet man är inte automatiskt en blivande F1-förare för att man råkar vinna Firmafestgocarten en lördagskväll.
Redigerad kommentar
Olle:
Hur fan kan du få det till en filmning? Ställ ifrån dig träspriten för fan!
Redigerad kommentar
Patrik Källstr:
Granqvist är i särklass den bästa kommentatorn vi haft imodern historia inom hockey och Fotboll. Boorek däremot samt Åke Unger kan fan dra åt helvete..
Redigerad kommentar
Berka: Är det någon som vet varför i hela fridens tid dom måste berätta att det snart är reklam hela tiden??
När det gått 4min. "Ja om några minuter snart är det reklamavbrott" efter 7min "Ja nu snart är det reklamavbrott" 8min "Ja nu kommer det bli reklamavbrott vid nästa avblåsning" går 20sek "Ja som sagt så blir det reklam vid nästa avblåsning" Avblåsningen kommer "Ja nu blir det reklam"
NO FUCKING SHIT?!?!
Eftersom dom höjer volymen med 20% så är det ju jävligt svårt å missa...
Sverige får skylla sig själva som brusar upp och drar på sig onödiga utvisningar som följd av ryssarnas filmningar.
Tydligt att dom riktar in sig på Franzen för att få honom ur balans.. och dom verkar ju lyckas.