Berka: Loui är bäst med +5 tydligen:)
Skröder har fin fina +8 faktiskt =)
http://stats.iihf.com...G_12_0.pdf
www.iihf.com/competition/272/statistics.html
Redigerad kommentar
Timrå Icon: Ja nu är det väl bara vänta på att Franzén börjar gå berserkar gång och skeppet sjunker...
Ser förjäkla dåligt ut i egen zon måste jag säga.
Men klart, spelar vi Jonte Hedström som back är det väl inte så oväntat;):P
Ska jag berätta varför det ser ut som det gör?
Tomas Ros twitter 17 maj 14:10:
"Tre Kronor -Slovakien i semifinalen. Inte så roligt. #twittpuck Hade hellre sett Kanada i semin."
Berka: Tveklöst. Att han tappade radarpartnern Richards påverkade ju inte honom nämnvärt.
Fan bäckis kör lite Foppa moves.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Berka: Det är nog inte många som inser hur bra Zäta är heller btw.
På sekvensen Wikegård visade ser man ju lite hur en klasslirare spelar...
Monno: Om man säger såhär, det finns ju en anledning att Loui Eriksson hamnar högt upp på mest underskattade listor i NHL.
Tro om det finns nån svensk(som inte följer NHL stenhårt) som inser hur bra han är? Inte jag iaf:P
Blizzard: det är Finland som är "huvudnation" i år. Media som vinklat.
Nästa år är vi "huvudnation"
Edit: eller ja vinklat och vinklat, vi spelar ju faktiskt VM på hemmaplan, till viss del=)
Redigerad kommentar
Blizzard:
Som jag skrev bland de första inläggen när VM startade, Boork är och kommer alltid vara en idiot i Tv rutan, han snackar så mycket skit så hälften vore nog han förstör hockeyn med sitt nonsens. Minns zätas utvisning i 1:a matchen som han tyckte var korrekt där han i själva verket blev inknuffad i målet så sa jag för mig själv " är han på riktigt " Tycker Wikegård är ohotad tillsammans med Lasse Granqvist. Boorken borde lyssna på vad han säger i efterhand så inser han nog också att han är dum.