Berka: Haha. Vi till skillnad från Modo har en förening som andas framtidsanda. Plussade överlägest mest av alla lag i hela elitserien, fin tillväxt, spelare vill komma hit.. Det vill de ju till Modo också, men då handlar det om välavlönade föredettingar, ett spår Modo vägrar att lämna.
Som sagt, hoppas du sparat några klipp från 06/07. de kan bli värdefulla för att hånga hockeyglden vid liv om 10-15 år.
Gurra88: Jag har inte heller fått något svar från dig! Jag repeterar frågeställningen och omformulerar mig lite:
"Skulle det inte vara mycket bättre för ALLA om du inte skrev inlägg utan enbart läste?"
Blizzard: Bor inte i Gävle men har ett fantastiskt gäng Brynäsvänner på min ort som åker och ser en jävla massa matcher. Sen att du tyvärr fötts till Timråit är ju bara att beklaga, det kommer aldrig att bli lika roligt som att hålla på nått så vackert som Brynäs..
För övrigt synd att fjärdefemman inte kunde pissa in mål idag, hade ju varit underbart, varför ställa krav på NHL-spelare?
Bittra jävla nollor:) GULD
Hahl Bundy: Ja han får verkligen Arnio, Huge och Foppa78 att framstå som riktigt trevliga och gemytliga Brynäsare. Och det är då fan inte dåligt gjort=)
Aldrig förstått mig på folk som skaffar konton bara för att trolla.
Gurra88: Det är väl för tusan bara du som nämnt någonting överhuvudtaget om Brynäs guld? Så jag förstår att du har jätte kul när du läser saker som ingen har skrivet?
Ja om du firar än förklarar det ju en del, ingen nykter person kan ju helt seriöst vara så borta i bollen som du är.
Blizzard:Älskar att läsa bittra inlägg från människor som på allvar mår dåligt av Brynäs guld. Underhållning på hög nivå.
Guldfirandet pågår fortfarande och kommer göra tills nästa guld delas ut.
SM-GULD
Dream Team: Ja men när man skyller kvartsfinalsförlusten på Brynäsare i en fjärdekedja utan att knappt nämna de spelarna som ska göra det. Då är det löjligt roligt att se den oerhörda avundsjuka. Eller helt enkelt ,ren jävla okunskap..
Silfverberg, Järnkrok, Larsson är förstås mätta på guld för tillfället, precis som vi Brynäsare. Hade inte orkat ett till guldfirande så nära inpå..
Hahl Bundy: Hehe.. alltså, den här s.k avundsjukan som påstås härja i alla böcker där det diskuteras hockey är sanslöst rolig att ta del av. Det bara ploppar upp precis som Vilse ur pannkakan, totalt utan logisk koppling till något som har med Brynäs IF att göra. Bara för att det kommer lite mothugg i diskussionerna och att man inte får ha sina åsikter ifred. Men hörrni, ni som nu tycker att folk bara öser avundsjuka kommentarer över er, listen up! Det här är ett forum för a l l a åsikter. Det är liksom själva poängen, att diskutera och munhuggas är liksom själva poängen. Utan detta självdör nog debatten tämligen snabbt.
Berka: Inte så konstigt att ni rök i kvarten när eran största stjärna heter Sundström och är 36 år.
Vem bryr sig om VM... Vi har ju redan vunnit det finaste av guld?
SVENSKA MÄSTARE
Berka: HAHA.. SÅ Sundström har tackat nej? Ja så måste det ha varit. Och Damen Danielsson varför fick inte han vara kvar?
Gurra88: Nästan så man väntat på att du skulle hitta hit. Smörgåsbord för dig detta, folk som klankar ner på Brynäsare(om än lite på skoj vissa), Gurra kan gå craaaazy!
Och jo Susse hade gjort det minste lika bra som Brynäs grabbarna. Säker en gubbe som Davidsson också.
Sundström är en oerhört skicklig hockeyspelare, tycker det är jävligt synd att han konstant tackat nej till landslaget...
Avundsjukan stiger till nya höjder när Modofans sitter och hoppas att Tre kronor ska åka ut bara för att laget består av många Brynäsare. Givetvis är det också deras fel eftersom de lirat i fjärdefemman. Jag som trodde att framförallt första och andra skulle producera? Oerhört lite klagomål på dessa.. Lägg ner eran avundsjuka.. Den är oerhört patetisk
Susse i landslaget?? haha folk är fan helt rubbade? För 15 år sen kanske han platsat..