Tre Kronor

17483 inlägg · 806 ämnen

Inför World Cup,,Sverige-Finland

« · 409262 Till forumet

Inför World Cup,,Sverige-Finland
DÅ va de dags för den sista träningsmatchen innan allvalet börjar, et glädjade besked är att Foppa kommer att vara på is.
Men vem vaktar buren, lundqvist?! har ja läst =S de kommer ju inte bli så bra, visst killen é en fin fin målvakt, men mot finland å så på en liten ispaln som han inte é van vid?! =S
Kommentera

Sv: Inför World Cup,,Sverige-Finland
Vem sänder?
Kommentera

Stigsson:
tv3
Kommentera

Kalle K: sändningen börjar 18.30 sen sänder oxå p4 tiden vet ja ej, men antar då radiosporten börjar omkring 19.00
Kommentera

difzi: Det är inte jättelätt att läsa ditt inlägg där.

Sedan så är det väl tänkt att de får stå en match var. Foppa är dessutom med ikväll, blir kul att se hur det är ställt med honom.
Kommentera

difzi: Radion lär nog inte följa matchen 100% eftersom båda Ara och Klüft är på G samtidigt.
Kommentera

Stigsson: ok, det visst jag inte, citerade bara tidningen (metro lr så var det sthlm city)
Kommentera

JimmyH: ok, men salo åtminstone!
Kommentera

difzi: Ja, Salo får nog stå i träningsmatchen mot Tjeckien i så fall.
Kommentera

JimmyH: tjeckien? när spelas den matchen? måste ha misat den i almenackan, då är det näst sista träningsmatchen, är ju logiskt att det också ska vara en till träningsmatch.
Kommentera

difzi: Va?

Sverige spelar ikväll mot Finland och på fredag mot Tjeckien i Prag.

Sedan så börjar turneringen den 30 augusti och Sverige spelar sin första match i globen mot tyskland den 31 augusti.
Kommentera

JimmyH: nämen tittade du hade visst rätt, såg inte den noteringen i kalendern, min miss..
Kommentera

Underligt, inte ett enda inlägg om kvällens match. Därför kör jag väl igång med ett kontroversiellt påstående och hoppas få förbli oemotsagd.

Skandal att Sveriges 2-1 mål godkändes! Det var ju solklar svensk utvisning sekunden innan.

Annars har det varit ett jävla bläddrande bland kanalerna ikväll. OS, hockey och Djurgårn-Juve. Jag har värk i zapparfingret.
Kommentera

Albert Hall: Japp. Det var ett extremt zappande även från min sida också. hade svårt att bestämma mig vad jag ville se på. Normalt hade hockeyn gått varit första prioritet men vad ointressant den matchen kändes för min del även om jag är medveten om att det bara är en träningsmatch.

Har också ont i fingret efter zappande. Mina betjänter hade fått ledit under dagen och ingen som skötte zappandet. Jobbigt värre.

Var det bara jag eller kändes det avslaget i den matchen?
Kommentera

Dragan 2k:

Ruggigt tråkig match. Ett gäng stjärnor som gled runt utan att ens försöka bry sig. Var väl för väl att de gruffade till lite i alla fall. Annars var nästan gårdagens träningsmatch mellan frölunda och Hamburg mer underhållande.
Kommentera

Danne_L: Totalt ointressant. Tröttnade efter första perioden och zappade vidare in i sportdjungeln.
Kommentera

Bafucin: Jo, matchen var rätt ointressant, men ämdå va de kännt att se Sverige vinna, men de måste skjutta mer, de é inte målvaktsidan som é derass svaga punkt (som wolrd cup gudien påstor) utan målskytten de hade flera fina chanser..

zappande blev det inge för mig i alla fall, var och såg matchen live, det va kul även om matchen skulle vara seg hade förväntat mig mer fart, men de vill väl spara kreafterna till WCH..får man hoppas på..

å tack att det var Salo som stod =D tjeicken känns som en lättre match, bara målskyttet losnar..
Kommentera

difzi:
Känns Tjeckien som en lättare match, eller vad säger herrn?
Kommentera

ClaesW: fröken
Kommentera

« · 409262