salle.. kan vara något..alla tror ju att Foppa har 21 och ska hårdmarkera honom..och har han 69an i stället så får han ännu mer tid till att förtrolla oss...
den ende som förlorar på det är JJ..men lite stryk tål han väl??
rådbjer: Tur att luft är gratis..;0) kanske läge att ge Foppa tröjnummer 69..med tanke på att vissa tidningar har skrivit om att hans brud har fimpat honom??
Om IIHF godkänner det så kan han. IIHF kan godkänna det om de anser att det skulle vara bra reklam för sig själva, för hockeyn i allmänhet eller för Hockey-VM.
rådbjer: Känns ändå som jämförelsen spårar ur lite nu. Tröja #21, oavsett färg på tröjorna har säkerligen använts sen Adam var länsman. Men tröja #99 får väl ändå anses som rätt speciell och unik på de flesta sätt. Tror inte att den siffran alls är så vanligt förekommande i hockeyhistorien...
rådbjer: Där kom ett argument jag kan gå med på. :o)
Ja, som jag sa så kommer de säkert överens den dag då de kommer in i VM samtidigt. Som det är nu så KAN ju inte jûrgen lämna över numret även om han skulle vilja.
pettsson: Men Jönsson själv är ju beredd att när som helst lämna över tröja #21 till Foppa om det nu skulle bli så. Så jag tror inte att den gode Jürgen svär sig hes över att mista den tröjan..
Salle: Självklart, men det tar i rätten från Jörgen Jönsson att ha det numret. Den dag de kliver in i VM samtidigt så tror jag de löser det på ett bra sätt.
pettsson: Det visste nog Jontemyra mfl när han skrev sitt inlägg. Men om du frågar folket vilken spelare som förknippas med #21 så tror jag en klar majoritet svarar Peter Forsberg.
Jontemyra: Jönsson spelar ju med det i sitt elitserielag, lika mycket som foppa gör det i sitt lag. Jönsson tog det först i årets VM, innan det ens var klart om foppa komm till VM.
Att han envisas med att ha #21 i landslaget. Den är och kommer alltid var tilldelad till "Foppa". Jag skulle ju skämmas att ha #21 i landslagssammangang, det är respektlöst mot "Foppa". Jûrgen Hönsson berättade själv i Aftonbladet att det inte spelade någon roll vilket nummer han spelade i. Men tamefan så ska han ha #21 ändå! He lönch int! Lär de det Jürgen!