lizzard: Ja, usch vilket elände denna reklamen är. Jag tycker det är fruktansvärt irriterande. Lite surt är det när något lag precis har gjort mål och ibland så får man se reklam istället för en repris av målet. Hur tröttsamt är då inte det......
Dragan 2k: Álltså, Henkes frisyr var inte snygg ;)
Nu är det bara hoppas att vi får ett tidigt mål, då tror jag det kan lossna med målskyttet. Skulle vara kul om Sudden, Näslund eller Alfredsson fick göra mål.
Portello: Exakt. Det där hade nog ingen målvakt tagit. Hade varit en ren bonus om man tagit den. Problemet i det powerplay som vi hade när tyskarna gjorde mål var att det var inget tempo i passningsspelet. Hur enkelt som helst att störa svenskarnas spel. Lägg sedan därtill dålig passning av Öhlund och BAM!! Mål.
Dream Team: Inte bra att bara ha 1-1 efter första, men jag tror ändå att detta löser sig till slut.Norström olycklig vid Tysklands mål, och naturligtvis var det just tyskarnas bäste spelare(förutom Kölzig) som fick läget. Kul att se Nilson-Holmström-Påhlsson.
Denna Stürm. Av alla tyska spelare så är det givetvis han som kommer fri med Salo. Killen är väl en av de snabbaste som finns när det gäller skridskoåkning. Men var felet Jonssons? Det var väl ingen vidare schysst passning av backkollegan? Vem var det? Öhlund?
Dragan 2k: Har faktiskt dålig koll på det, men då känns det som en verklig miss i uttagningarna eftersom han inte fått nån istid i träningsmatcherna.. Om så är fallet borde Kenny Jönsson fått en plats i truppen..
Kalle K: Enda missen vad jag kan se är att lämna Tärnsröm utanför laget. Det är ju allmänt kännt att Hardy har en förkärlek för Tjärnqvist, så det får man väl vänja sej vid.. Att Salo skulle stå var ingen överraskning, även om man kan ha synpunkter på det.. I övrigt känns det som om att andra kedjan kan uträtta stordåd om de kan hitta sina roller. Problemet kan bli att Foppa och Z tar ut varandra, men det funkade ju i VM ifjol..
Backpar: Niklas Lidström och Kim Jonsson. Markus Ragnarsson och Mattias Norström. Mattias Öhlund och Daniel Tjärnqvist.
Kedjeformationer: Mats Sundin, Daniel Alfredsson och Fredrik Modin. Peter Forsberg, Henrik Zetterberg och Markus Näslund. Andreas Johansson, Jörgen Jönsson och Per-Johan Axelsson. Tomas Holmström, Samuel Pålsson och Marcus Nilsson.
Inte ombytta: Henrik Lundqvist, Daniel Sedin, Henrik Sedin, Nils Ekman, Christian Bäckman och Dick Tärnström.
Ja, usch vilket elände denna reklamen är. Jag tycker det är fruktansvärt irriterande. Lite surt är det när något lag precis har gjort mål och ibland så får man se reklam istället för en repris av målet.
Hur tröttsamt är då inte det......