Tre Kronor

17483 inlägg · 806 ämnen

Manfall inför VM

« · 714291 · » Till forumet

Sv: Manfall inför VM
Hawerchuk:

Du har skrivit två snarlika inlägg och båda har postats strax efter det att jag yttrat mig, därför trodde jag att du bl.a. syftade på mig...

Men säger du så så tar jag väl inte åt mig då =)
Kommentera

Sibbe: Bra. =)
Kommentera

Hawerchuk: Lidström o Holmström nobbar oxå VM,Samuelsson har inte blivit tillfrågad!!

Holmström är sliten säger han,hmm,undra om han varit lika sliten om dem lyckats slå ut Edmonton!!Dessa jäkla bortförklaringar börjar ju bli riktigt pinsamma......tänk om nån kunde säga:Jag har ingen lust att spela VM,jag vill ha ledigt,umgås med familjen,grilla o spela golf etc..........

Nej nu får vi inrikta oss på att de inhemska hungriga killarna kan göra ett bra VM o visa dem "slitna" spelarna over there att dem oxå kan ta medalj på ett VM!!
Kommentera

Bissett19: Tro om Huselius är sugen? Husse, Z, Nyllet och Samuelsson skulle verkligen rädda tillställningen oss svenskar!
Kommentera

Deas: Huselius är väl fortfarande avstängd från landslagsspel?
Kommentera

Portello: Stämmer väl det.

Men sugen är han säkert, på både det ena och det andra... (A)
Kommentera

Portello: Ah, silly me! Jag hade verkligen glömt det :P

F*n!
Kommentera

enligt SVT Så kommer Samuelsson & Zetterberg bara läkaren säger ja....

Båda vill då spela....besked väntas inom kort
Kommentera

Db_04: Zäta skulle lämna besked idag. Han vill spela som sagt. Det är skadan som sätter stopp isf.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Detroit släpper aldrig iväg halvskadade spelare till VM!
Kommentera

Bissett19: Nä, det är nog så. Men jag hoppas iaf.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Hörde just på Radiosporten att även Nylander är på ingång,han ska bara lösa familjesituationen först,han har väl ett koppel med ungar!Kanske Jagr kan ställa upp som barnvakt:-)
Kommentera

Bissett19: Yes! Nyllet for the win!
Kommentera

Bissett19:

Håller med om att bortförklaringarna börjar ta slut nu....när ska nån ta bladet från truten och säga som det är?

Men va fasen nog kommer vi att gå långt med "laget" vi har nu, är ju spelare som vill ge järnet i 2 veckor till.

Åker i allafall dit på sönda och "fan" ta den som inte ger hundra % i laget;-)

Kommentera

Tubest:
De spm tackar nej gör säkert det just för att de inte känner för att ge allt. Visst det är svårt att tro att folk kan tacka nej till att spela för sitt land, men är man inte redo att ge 100 så är man inte.

Om man inte ger allt i en VM-turnering har man inget i den blå-gula tröjan att göra.
Kommentera

Fina nyheter! Zäta och Samuelsson till VM!
Kommentera

MonkeyBoyF:

Brá.. Zäta känns som en nyckelspelare..

Hur blir det med Holmström?
Kommentera

mattias - 74: Han har sagt nej. Iallafall enligt Aftonblaskan.
Kommentera

mattias - 74: "Brá.. Zäta känns som en nyckelspelare.."

Jaså?;-)
Kommentera

Ambroo:

Tyst.. troll =)
Kommentera

Ska bli intressant och se vilka som får lämna nu när Samuelsson och Zetterberg kommer.

Kul att dom tackade ja.Speciellt Zäta.
Kommentera

Portello: I den gossen är det segt virke, vad är väl ryggont när man får representera Tre Kronor. Se och lär systrar Sedin! (c;
Kommentera

Portello: Tror att det blir Warg och Nicklas Bäckström som får lämna truppen......!!
Kommentera

Nån som har nån bra VM-sajt man kan läsa lite på och så?
Kommentera

Bissett19: Zäta borde rimligtvis ersätta Nordqvist eller Karlsson, Franzén borde ta M.Johanssons plats. Samuelsson tar någon av Warg/Petterssons plats.
Kommentera

Frella: Det blev Berglund och Pettersson...........se länk!!

www.swehockey.se/t2.asp?p=65501&x=1&a=428051
Kommentera

O Bäckströms VM-spel hänger på en skör tråd...........

www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,820474,00.html
Kommentera

Synd att inte Bäckström får chansen, han kanske inte än är så bra på hela banan. Men i Powerplay är han grym.
Kommentera

Talangscouten: han har en del att förbättra som alla i sin ålder ,men ja tycker han är tillräckligt bra .... han borde få följa me sen att han ska spela i första lr andra femman är väll inte aktuellt men följa me å se å lära ...vem vet han kanske slår igenom rejält i VM.
Kommentera

Bissett19: Helt makalöst att de väljer att plocka bort Berglund! Vad är det för fel? Det stinker favorisering lång väg och att inte Karlsson rök är ett mysterium, ska han dessutom få vara kvar på Bäckis bekostnad så hoppas jag det skiter sig helt i VM...
Kommentera

Ambroo: Det var ju något överraskande med Berglund,men jag tror hans många önödiga i utvisningar kan ha med saken att göra!!
Kommentera

Ambroo: Inte på Bäckströms bekostnad men på den totalt odugliga Wargs bekostnad!!

Warg?, borde han inte heta pudel?
Kommentera

70 Rodrigues: Nu verkar de som att Nyllet har öppnat för VM spel och då är nog er bäckis borta va man än tycker om de....

Men ja hoppas att Bäckis rankas före herr Wargh.
Kommentera

Db_04: Att Warg ens är med är en gåta!!
Kommentera

70 Rodrigues: ja vem vet :) men men de är samma gåta som att daniel andersson alltid är med i trupperna i fotboll :)
Kommentera

70 Rodrigues: Är du speldum? Wargs dagsform är bra mycket bättre än exempelvis Andreas Karlssons. Han kan jämföras med Janne Larsson eftersom han återigen har bevisat att han enbart duger till att dominera i elitserien och inte har det tempo som krevs internationellt...
Kommentera

Ambroo: Hade Warg varit nåt annat än TIK:are så hade det varit ett annat ljud i skällan. Ibland så blir man ganska facinerad om hur hemmablind en person kan bli...

Att du ens tar upp Janne Larsson i resonemanget visar ju hur jävla fetborta du är...

Kryp tillbaka under rotvältan du kröp fram ur ;)

skål på dig broder, Dysterkvistarnas Årsmöte i Märsta

BIF!
Kommentera

70 Rodrigues: Men ligg mä me svårt och hårt...

Warg har gjort en kanonsäsong och blivit bättre och bättre ju längre den har pågått, vilket man inte kan säga om pingstpastorn och hans lärjungar direkt...

Säg mig när Janne lyckades utanför Gävle?
Kommentera

Ambroo: I Ö-vik.
Kommentera

Hawerchuk: 32+35 på 95 matcher är bra, men inte i närheten av det han gjorde i BIF...
Kommentera

Ambroo: Sitt i båten.... Zäta kommer att leverera......
Kommentera

Ambroo: Ja du din lilla junior, om du hade haft någon som helst koll på läget så hade du vetast att Larsson producerade bra med poäng både i Lugano och i MoDo. Under 2 säsoner i Schweiz så gjorde han 31 mål o 56 ass och under 2 säsonger i MoDo så gjorde han 63 p.

Med tanke på din totala okunskap så har jag varit snäll att lägga till en länk.. ;)
Kommentera

70 Rodrigues: Du har ett tråkigt språkval och attityd.

Var i det där länktipset står det att Janne Larsson har gjort starka VM-turneringar? Skulle man kunna skriva att han varit fullkomligt oduglig i VM eller var går den gränsen för dig?
Kommentera

JimmyH: Nu var det inte VM som det var frågan om utan vart Larsson hade lyckats förutom i Brynäs.
Kommentera

70 Rodrigues: Var det inte i grund och botten en jämförelse med Andreas Karlsson?

Bra i Elitserien - Dålig i dessa sammanhang.
Kommentera

JimmyH: JimmyH: Det jag bemötte var, "Säg mig när Janne lyckades utanför Gävle"

Det var väldigt länge sedan VM spelades i Gävle, om det ens har hänt förutom i juniorsammanhang :-)

Håller med om att J Larsson inte har lyckats i landslaget, men å andra sidan så har han otroligt imponerande siffror i ES. Man får inte guldhjälmen 1999 för ingenting.
Kommentera

JimmyH: Ang språkvalet så får jag be om ursäkt, jag kan bara svenska, engelska o portugisiska. Jag skrev på svenska då jag trodde att du förstod det,men gällande mitt ORDval så kanske jag var lite dryg :-)

SKÅL!!!!!
Kommentera

70 Rodrigues:

vad är detta nu då!!
Kommentera

mattias - 74: Ja herregud, va fan ska man säga??
Kommentera

« · 714291 · »