Tre Kronor

17483 inlägg · 806 ämnen

Nylander

« · 58293 Till forumet

Nylander
Hur många tycker att det var ett misstag att det blev Nyllet som tog Foppas plats nu?
Mycke snack om detta vill jag minnas.
Kommentera

Sv: Nylander
Misstag var det kanske inte men Foppa behövs alltid i ett landslag och är väldigt nyttig. Han är bättre än Nylander i det stora hela.
Sedan kan man ju diskutera om det var bättre att ta med Nyllet i efterhand men då har man facit. Facit kanske hade varit helt annat om Foppa hade varit med, det får vi aldrig veta.
Kommentera

Mangan:

Nu gällde diskussionerna innan OS iofs inte huruvida det var dåligt att Nyllet får spela i stället för Foppa eller inte, utan huruvida Nyllet verkligen förtjänade platsen eller om den skulle ha fyllts av t.ex. Huselius.
Kommentera

Efter 1 period USA - Vitryssland 0-1
Kommentera

USA gjorde precis 3-1, 7 minuter in i andra perioden

Om nu nån är intresserad.....????
Kommentera

sannes:
Klart man är intresserad. Nu är det snart match igen Ryssland - Finland där jag tror på en jämn och tät match som Ryssarna vinner med 3-2.
Kommentera

Misstag??Nej!Nylander är en av Sveriges bästa hockey spelare utan tvekan.

Nylander är iaf min favorit i Svenska landslaget.
Kommentera

Just nu spelar Ryssland mot Finland.Just nu leder Ryssland med 1-0 och har utan tvekan vart det bästa laget i första perioden.
Kommentera

valet mellan Nylander eller Forsberg är ett lätt val, själv klart Forsberg men nu fanns inte det valet utan vem som skulle ersätta Forsberg i OS och då tycker jag valet är lika lätt alltså Nylander.
Kommentera

Valet mellan Mathias Johansson och Nyllet då ? Självklart Nyllet för min del annars är jag rätt nöjd med laguttagningen.
Kommentera

beror på hur man ser det Johansson är med för sina deffensiva kunskaper vilket inte är Nylanders starka sida direkt.
Kommentera

Jag är rätt så nöjd men Fredrik Modin borde ha varit med,Och Mathias Johansson borde inte ha varit med men sen är det ganska bra.
Kommentera

« · 58293