känns som sagt som det är svårt att andas just nu...jag vet att spelarna mår jävligt dåligt nu, men jag kan lova att jag nästan mår precis lika dåligt som dom. Jag känner verkligen för dom..det här skulle bli en guldfest. Vi gjorde den kanske bästa matchen någonsin mot Finland..spelade ut Slovakien..vi har Foppa och Sudden tillsammans igen..och det kunde ju bara inte gå fel... Men typiskt nog krossas allt av några malliga kanadicker...det gör så ont...Det blir jobbigare och jobbigare att ta sådana här förluster..jag undrar hur många man orkar med innan man blir knäckt.. fast jag är redan knäckt..
Jag känner verkligen för dom..det här skulle bli en guldfest. Vi gjorde den kanske bästa matchen någonsin mot Finland..spelade ut Slovakien..vi har Foppa och Sudden tillsammans igen..och det kunde ju bara inte gå fel...
Men typiskt nog krossas allt av några malliga kanadicker...det gör så ont...Det blir jobbigare och jobbigare att ta sådana här förluster..jag undrar hur många man orkar med innan man blir knäckt.. fast jag är redan knäckt..