Tre Kronor

17487 inlägg · 806 ämnen

Tippa brons...

« · 88474 Till forumet

Tippa brons...
Sverige-Finland....5-3
Kommentera

Sv: Tippa brons...
Nike89:

Samma tips av dig och mig, det kan bara innebära att vi krossar Finnarna i morgon;) Inte alla dagar man tippar som Nike!

5-3 låter spelbart och är värt en hundring på matchen! Säkra pengar att inkassera!
Kommentera

Eftersom det är Hardy som är coach så tippar jag 3-1 till Finland!
Kommentera

6 Lundström:

Nu ska vi va snälla med hårde Hardy! Var ju inte han som tog ut straffskyttarna som det verkade! Salo verkar ha varit med på ett hörn där!

Men så usla straffar var det längesen jag såg iaf!
Kommentera

Det blev en mycket bra och underhållande match iaf...
Vann rätt lag? Nej, jag tycker inte det - Sverige var stundtals mycket, mycket bättre, men som alla (även jag) vet är inte idrotten på något vis rättvis och i synnerhet inte hockeyn!
Tror att morgondagens bronsmatch kan bli riktigt underhållande, medryckande, intensiv och sevärd. Inget av lagen vill avsluta turneringen med en förlust, eller snarare 2 förluster på raken. Att bronspengen vore nåt att sträva efter tror jag inte, men däremot står äran, stoltheten och egon på spel!

Tror att Finland vinner... kanske med 4-1
Kommentera

nyz:
hoppas att du har rätt!!
Det ska bli jäv...! roligt att se en match där två lag som gillar offensiv hockey iallafall och inte den s.k.a feghockeyn som ryss
spelade i semin.
Tacka vet jag den nordiska hockeyn
Hoppas att det inte blir någon krossa hockey utan en jämn och tät match där det bättre laget vinner
Jag tippar:2-2 vid full tid sen vet i f-n.
Dagsformen avgör! 50-50% chans för båda lagen.
Fast Salo är ett litet plus i kanten när det gäller målvakterna,men känner på mig att Liv står i bronsmatchen.
Må det bästa laget vinna för en gångs skull.
Länge leve sverige och finland som hockey nationer.
Kommentera

Sverige-Finland 2-4
Kommentera

Undrar om Salo lämnar över målvaktsspaden till Liv idag?
Kommentera

6 Lundström:Tror det inte är omöjligt....
Fast man vill ju gärna ha Salo med i den här matchen....
Stefan Liv fick ju nästan ingentigt att göra mot Ukraina så hur han har varit i VM är lite svårt att säga.....
Kommentera

6 Lundström: det kanske han gör...men hoppas att han står i kassen (salo) han är ju så duktig...

jag tror att denna match inte kommer att vara som de andra sverige-finland matcherna, båda är ju sura och ledsna efter går dagen.
Kommentera

« · 88474