Salle:
Ju mer negativ jag är desto bättre går det för Sverige i detta OS, så nu skall jag vara lika negativ som jag var på jobbet idag, där satt jag och muttrade att Sverige skulle förlora stort mot Tjeckien.
Sannes: Osså en utvisning på Kronwall. 2+2 high sticking.
NU gäller det att hålla I.
Nej usch, mål igen för Tjeckien, det glappar litegrann bland våra backar.
Sannes: Och ett till... 2 mål på 45 sek.
Nu gäller det at hålla i ett tag så att dom inte kommer in på ríktigt i den här matchen.
Sannes: Gäller att hålla i nu när Tjeckerna får spela 5mot3 i 1.21.
Tjeckerna bytte in Vokoun efter 5-1 förresten.
Nämen, vad är det som händer, de svenska målen fortsätter att ramla in.
Och jag som trodde att Sverige skulle bli helt överkörda.....
65selander:
5-1 och för tillfället så måste väl den där läggmatchen vara glömd av alla muppar som gormade om hur illa det var. Huvva!!!
65selander: 5-1 J.Jönsson (ass K. Jönsson, Samuelsson)
Snyggt PP mål. Jönsson inne på Z:as plats???
Salle: Tjeckerna ser fruktansvärt sega ut eller om det är Sverige som gör dom dåliga?
Skit samma det är bara att ösa på.
Frisco: 4-1 Bäckman (ass Alfie)
Tjeckerna ser ut att hänga med huvudet lite. Dessutom har Jagr-kedjan inte åstakommit någonting.
Db_04: 2-1, Pebben (ass Lidas,Kronwall)
Snygg styrning mitt i slottet. Kronwall har börjat mycket bra.
Tre Kronor vrålstartar och har flera chanser och det är Sundin-Forsberg-Modin som står för grannlåten.
Tyvärr så schabblar Lundqvist in 1-1 efter 3 min på en kontring när Sverige inte byter bra.
Deas: Vad står MEN för i meningen "men jag har stor respekt..."? Jamenar, det kan ju ha stått typ; jaha, sedär 23 sopprötter som ska ständigt vara med och tycka till om allting - men jag har stor respekt för svenska spelare och vet att di brukar vara ärliga;-)
Db_04:
ok'rå, men ska vi kika iväll hur -stabil- din länk är till just denna nyhet.
12.27 Öhlund ut, Kronwall in
OS är över för Mattias Öhlund.
Den svenske backen, som tacklades svårt i onsdagens kvartsfinal mot Schweiz, lämnar Turin redan i dag.
Han erätts av Niklas Kronwall, Detroit, som spelar redan i morgon i semifinalen mot Tjeckien (16.30).
(cut'n'paste från den olänkbara Aftonbladet OS-bevakaren...)