Sannes: 6-3!!! Pebben transporterar från egen zon till andra sidan. Spelar bak till Affe som stänker in den högt.
Pyskologiskt som räven...
Så fort jag blev mega negativ så gjorde Sverige mål. En period kvar att vara lika negativ på.....
Bissett19: SPIKEN I KISTAN!!!
7-3 Holma (ass Zäta, Samuelsson)
Mål av ALLA formationer.
Förhoppningsvis täpper det här igen truten på alla manonegativa pajasar som gnällde om hur illa det var att man lade sig mot Slovakien. BÅG har visat ett slipat sinne för taktik och har dessutom fått spelarna att kämpa mot samma mål.
Nu ska det bli intressant att se vilka vi får möta.
Jag tycker fortfarande att det är helt omoraliskt att vi är kvar i turneringen. Läggmatchen sitter kvar som en besk eftersmak, och kommer nog aldrig försvinna.
Beng-Åkes huvud på ett fat är nog det enda som kan bota folkets hederssmärta.
65selander: Foppa på "hur känns det att vara i OS-final"-frågan från fröken Åsa J-E. "
"Det gör ju ingenting"
Frella:
Finnarna är från öst.
Åker du västerut kommer du så småningom till Ryssland.
65selander:
Din manonegativa pajas. Alla andra lag hade gjort exakt samma sak. Vi ska vara någon form av moralens väktare och alltid spela hedersamt, istället för att vilja vinna. Dummaste skit jag hört.V
isst, vi hade kunnat vara i final ändå, men oj vad vi fått kämpa jämfört med vad vi gjort nu.
Poffa: Sluta sura nu för att du skall ha beredskap samt att du är sämre än Conny på att behandla puck. PAJAS :-))
OT: Verkar som du får byta batterier på ditt TB ;-)
65selander:
Det är ju inte jag som är sur. Det är ju du som går omkring sprider lika mycket ljus som ett svart hål. Allt för att Sverige var taktiska och la sig i en betydelselös gruppspelsmatch. Nu har du dessutom försatt alla chanser till skjuts, tack vare din totala frånvaro av taktisk känsla.
HA! ;-)
Poffa: Betydelselös kan den inte ha varit eftersom dom la sig :-))
OT: Ser att du har bytt batterier nu :-))
Jaha. Åtminstonen en som satte foten i rävsaxen.
NuMo:
Så varför ska inte jag få vända kappan mot vinden när alla andra får göra tvärtom?
NuMo:
Jag tror jag förlåter dig, ty du tycks icke ha hängt med de sista dagarna.