Tre Kronor

17483 inlägg · 806 ämnen

VM 2003

« · 228475 Till forumet

Sv: VM 2003
mysmi: ursäkta då.. men tack ändå! se nu fjärde månaden januari februari mars APRIL. i April börjar det alltså.. nästan i maj!.. trevlig söndagskväll!
Kommentera

Nike89:
Påhlsson heter Sami bara för att dom skrivit fel i farten innan dom släppte spelet.
Han heter Samuel om man uppdaterar rostern har jag för mig
Kommentera

HasseT: det har vi redan skrivit en gång, men det börjar 26/4 och håller på till 11/5
Kommentera

Predator:Ok...Varför brukas Samuel kallas för Sami för om nån vet?Det står så i NHL 2003 också.Sen tycker jag att det roligaste att spekulera innan VM är vilka NHL spelare som kommer inte vilka jävla Elitserie spelare som kommer.Tycker Hardy och grabbarna kan beställa en flygbiljett var och kolla in hans passningar till Kariya...
Kommentera

Ingen som vet när VM 2003 börjar?!
Kommentera

Nike89: jo något annat har jag aldrig sagt... Sami är bättre än dem, nämnde bara Hedström och Mårtensson då det spelat en del tillsammans med Pålsson under säsongen.
Kommentera

Predator:Det är ju en annan sak.Men du måste hålla med om att Påhlsson är bättre en dom två...?
Kommentera

Predator: när börjar vm 2003. besök min fina sida..:)
Kommentera

Nike89: hehe jo men poängen är ju att jag skrev att de hade "producerat väl" i farmarlaget och inte i NHL....
Kommentera

Predator:Ja jag vette fan hur jag kunde tro att det stog att dom hade producerat bra men du skrev att dom hade producerat "väl" i alla fall vilket är svårt att säga med tanke på hur lite dom har spelat.
Kommentera

Nike89: Jag har aldrig påstått att Hedström och Mårtensson producerat bra i NHL, läs mitt tidigare inlägg lite mer noggrannt :-)
Kommentera

Predator:Man ska aldrig säga aldrig.Det kan stämma det du säger om Påhlsson men det är ju fortfarande en bit kvar av NHL och han kan ju servera Paul Kariya mer macker.Om han håller den form han verkar ha just nu till slutet av April så måste Hardy öppna ögonen.

Att Hedström och Mårtensson har varit "heta" i NHL köper jag inte.
Hedström har väl bara gjort fyra matcher hittills i Anaheim.

Jag föredrar nog mer en Samuel Påhlsson i form än en Elitseriespelare.Tror kanske att motståndarlaget har mer respekt för en kille i NHL än en okänd jävel i Elitserien.Fast dom lär ju ha mer koll på en i NHL.
Kommentera

Nike89: Personligen skulle jag nog inte ha något emot att se Påhlsson i truppen, men varför ha med honom om spelare med liknande qualities kan hämtas ur elitserien, eller kanske även från andra NHL-lag. Dessutom tror jag inte den mängd matcher Påhlsson har spelat inte räcker tillräckligt för att Hardy & boysen ska vara riktigt intresserade.

Jäkligt kul att han producerar bra nu ialla fall... och förhoppningsvis kommer han inte skickas tillbaka till Cincinnati igen. Förövrigt så har Tony Mårtensson och Jonathan Hedström spelat väl där under säsongen, om även Hedström råkade ut för en allvarlig ögonskada.
Kommentera

Som Samuel Påhlsson verkar ha spelat i NHL på senaste tiden är han helt klart en man för VM.Påhlsson är också en personlig favorit också.Gjorde väl också en assist till Kariya inatt också hörde jag.Har han i Detroit på mitt NHL 2003 spel också.
Kommentera

tersmark: En ohemult stor mängd av oklassificerade subjektiva bedömningar.... är det inte bättre för oss andra om du behåller dem för dig själv?
Kommentera

FredrikM: men vi förlorade ju mot vitryssland i os när vi hade alla stjärnor me,med undantag med foppa då,...och nu är ju danmark mé i vm...så vi får hoppas att vi inte hamnar i deras grupp!
Kommentera

heart: och Alfredsson, Salo, Höglund, Arvedsson, Norström, Öhlund, Jönsson, Huselius, Tärnström, Hedberg, Renberg, Modin, Dackell, Holmström, Olausson, och Henrik Zetterberg då vinner vi garanterat guld
Kommentera

Nu vill jag i och för sig ha så mycket hockey som det går. Men dom borde ta och fixa hockey VM vart annat år..Det skulle kännas betydligt hetare då..
om jag minns rätt fylldes inte scandinavium helt en enda gång förra VM... möjligtvis matchen mot Slovakien. men inte ens den har jag för mig.
Hockey VM känns iskallt mitt i sommarsolen
Kommentera

frölundaindian: ja, det är ju det men det brukar ju vara vid den tiden.........ishockey när det nästan är sommar....
Kommentera

VM 2003
när börjar vm i finnland?
Kommentera

« · 228475