Tre Kronor

Nationellt · 17813 inlägg · 807 ämnen

VM 2004

281436 · » Till forumet

Sv: VM 2004
Kan fortfarande inte förstå att domarn dömde mål. Han, eller de där måldomarna kan omöjligt se om det är mål när pucken ligger under Tellqvist. Visst, han har halva benskyddet i målet men andra halvan utanför. Hur kan de då se var pucken lgger???

I alla fall så tycker jag att Tre Kronor har gjort en strålande instats i detta VM och vi är ju, trots allt, 2:a i världen!

Sv: VM 2004
Kärran: Om ingen av Sudde eller Foppa lägger av tror jag att chansen är ganska stor att de ställer upp... fast då andra sidan är chansen att Colorado och Toronto skall slås ut i början inte så stor...

Vi kommer iaf förhoppningsvis få se dem tillsammans i World-Cup, där alla de bästa är med. Det skall bli jävligt kul... World-Cup spelas 2004 på sommaren. Tycker att man skall hoppa över VM de gånger annat stor mästerskap spelas...

VM 2004
Nästa år kommer Sverige i en grupp med Ryssland, Danmark och ett kvallag (brukar vara Japan).
Men jag tror som Svanberg, att chansen att vi får se våra två största stjärnor i samma vm en gång till, är nog liten.
Det avgörs i Prag. Hoppas att man är uppmärksam och inte skriver under något som gör att man måste flytta på sig, även om man kommer bra till i sitt gruppspel.

281436 · »