Tre Kronor

Nationellt · 17813 inlägg · 807 ämnen

VM-förstärkningar

Sv: VM-förstärkningar
Robert P: Precis han har skitit i vm varje år typ....skyllt på skador + tuff säsong m.m.

Zcootah:

Tycker att Lidström borde få tillbringa World Cup-veckorna med sin familj också. Vore inte mer än rätt så ofta som han struntat i att dyka upp till VM.

När vi ändå håller på och diskuterar VM förstärkningar så kan vi väl säga att på Aftonbladets nätsida så är det omröstning på vem man helst vill se i VM av dom tre Detroit lirarna...Zetterberg leder.

Ska erkänna att jag själv röstade på honom...Iofs så behöver man ju knappast vara einstein för att förstå att dom lär avakta och se hur det går för Mats Sundin och Peter Forsberg.

Och får Zetterberg förfrågan så är jag övertygad om ett Ja.Han är en sådan person.

heart: Speciellt Lidström.....han kommer defenitivt att tacka nej

heart: Skulle tro det jag å...Dom är ju lite till åren kommen som sagt....Finns viktigare facktorer som spelar in skulle jag tippa på....

Kalle K: Homer o Lidas ä nog mer osäkert

Örn-öga:

Det lär väll komma fram att åtminstonde foppa spelar skadad och inte kanr spela VM, kan tänka mig att det är någon mer som faller bort av samma anledning, så blir det alltid..
Z.a kommer att ställa upp, bara han får frågan, det är jag övertygad om..

VM-förstärkningar
2 lediga platser till VM, men vilka får dem?
Teoretiskt kan Sudden och Foppa få slåss om platserna med Lidström, Holmström och Zäta.
Det troliga i så fall blir ju nej tack till Detroitgänget eller????????

« · 392299