Dragan 2k: jag har inte sett alla modos matcher i år men jag tycker iaf att han behöver vara flera klasser mer rörlig. Det är mer "klubba i midjan" och ryggsäckshockey från honom. Tycker han är helt värdelös på att täcka vinklar och bedöma avstånd.
Dragan 2k: När man talar om trollen, 30 sekunder in i matchen så slänger Tollefsen ut tjockfoten och står för en riktigt ful bentackling. Duckar dock en tvåminutare.
Uno Gordon: Ja den gode linkan. Varje gång jag skall börja diskutera runt honom så är det fara för min egna psykiska hälsa så jag låter bli. Han ska bara bort.
Dragan 2k: Modo är ju närmare ett ledningsmål men oj oj vad modo har släppt till 2-1 lägen där dom ska vara glada över att dom spelar mot allsvenskt motstånd för Växjö har schabblat bort det mesta på felpass och ren orutin.
T T: Så jäkla mycket snack är det väl ändå inte om Timrå. Jag konstaterade ju bara att Steve Saviano skulle "vi" haft i Timrå men den visionen spricker ju om Mat Robinson ansluter eftersom Murley står under kontrakt.
Timrå Icon: Irriterande att modo i vanlig ordning har zebrajäveln på sin sida. Dom spelar lojt och fegt men ändå kommer dom undan varje jävla gång dom tjuvar och begår regelvidrigheter.