El Maco: Då gratulerar vi El Maco till seriesegern i div 2 i Lyckoträffen. Starkt jobbat. Än mer glädjande är att undertecknad gör honom sällskap i div 1 efter en stark säsongsavslutning och tack vare rätt i alla fyra wo-matcherna. Uppflyttning trots en bedrövlig säsong, känns som om jag kan bli farlig nästa...
Det här trodde jag aldrig. Jag själv i högsta divisionen i den stora geografiligan. Hur kul som helst! Metal Guru är ju såklart med också och försvarar HS-färgerna i den stora vetgirigvärlden. Sen är det ju ett litet glapp till div 4 där vi kommer att hitta Salle, El Maco och Huge. Men vem bryr sig egentligen om div 4?
Jag kan ju meddela att Div1 är ingen lek, Wayne Gresky & El Maco: Trillade ur Div1 förra säsongen på 40p, och sett folk göra likadant på både 41 och 43p på respektive nio matcher.
Men det är kul att dansa med de stora elefanterna, även om det gör jävligt ont när man blir trampad på tårna...
Kan man trash-talka sig själv? För i sådana fall skulle jag vilja göra ett gnällinlägg och gnälla över att jag förlorade en match i På minuten trots att jag hade hela sju rätt. Med sju rätt borde man vinna, tycker jag.
I övrigt tycker jag att På minuten är den bästa Vetgirigtävlingen. =D
Brukar ibland gå in och köra något match från jobbet men efter idag är det slut med det. TVÅ gånger startade jag och hinner precis börja när en person stormar in med ett problem som är lite akut, bara att avsluta. Jaja, får försöka sköta det hemifrån istället.
Metal Guru: Dagens triumf i prestigematchen mot El Maco i Lyckoträffen gör att kvartsfinalseländet känns väldigt avlägset. El Maco får trösta sig med att han har chansen att ta hem HS-cupen...
Wayne Gresky: Var är den där Gidde nånstans? Han får sluta hänga i Golfboken, säsongen har inte börjat än. Det finns uppdateringar att göra i HS-Raketen....
Metal Guru: Vad gör du föresten som inte går in och gör ett försöl i finalen på HS Cup? Knäpper med knogarna och talka svettiga handflator för maximal tangentbordsprestanda? Signalspanar på mitt tådlösa nätverk för att försöka uppfatta frågorna? Ingen anledning att vara nervös. Jag är ju HS Cupens Sven Nylander.
Metal Guru: Eat hade svarat alla rätt innan jag ens hunnit gissa på hälften av frågorna. Frågor som till största delen handlade om vilken politiker som sagt vad på fikarasten. I det läget hjälper inte all allmänbildning i världen...
Hur kommer det sig att jag inte hör ljudet på ljudfrågorna? Verkar onekligen skumt då jag spelar musik från min dator utan problem. Dessutom har jag kryssat i unde rmina inställningar att jag både har ljudeffekter på samt att tillåta ljudfrågor. ??
Verkar som sagt jävligt skumt dessutom irriterande när man skall gissa på en ljudfråga när man inte hör. !
Kan ni nå vetgirig nu?