Stigsson:Snygg "läggmatch" Stigsson , man ska hjälpa sina lagkamrater ;0)
Och grattis Björn till att bli första Leksingen som tar hem HS-Raketen .
Gidde:
Hör nån grymta, oklart om vad.
Aja. *vänder mig om, och somnar in igen*
Oj, Gidde:
Jag som trodde det blev kört, då jag lyckades klicka bort sidan (löjlig styrpinne på laptop i hotellrum) så att jag måste reloada Vetgirig för att komma tillbaka till frågorna.
Hur gick det där till?
Gidde:
Den är bra - och jag har nog länkat till den ett flertal gånger härinne... :o)
Så var det dags för ännu en junior att ta sin första titel i den sägensomspunna Raketen. Grattis Trusse.
Om femtio omgångar kanske du lyckas ta din andra seger! ;0)
Tre matcher, tre schizo-hängningar som renderade till passerad maxtid.
Ser fram emot min raketmatch mot Trusse.
Frisco:
Ja, det gick ju så där...
Men man får glädjas åt det lilla - en provmatch direkt efter reboot gick väldigt smärtfritt, och Wayne betvingades med 6-5 i Diversehandeln. Det fick bli det enda normala resultatet idag.
(med 'normala' menar jag inte 'normalt att slå Wayne', utan 'normalt spelande')
Trusse:
Om jag mot förmodan skulle förlora dagens HS-Cupmatch, så beror det enbart på att min ruggiga form fått ett abrupt slut över natten... ;0)
Ingenting annat. Absolut ingenting annat...
Nej, det har inte varit roligt att spela idag heller.
Och nu har jag spelat dagtid, isf strax innan 24.00...
Huge:
Jag kommer ihåg frågan.
Det är en sån där som ger mig ångest - dvs mycket text. Då ser jag plötsligt inget sammanhang alls i orden, och i vanliga tävlingar tvingar jag mig att först studera rubriken, och sedan sakta läsa igenom frågan ord för ord, för att få ett sammanhang i vad man vill.
I Lyckoträffen har du dock bara 13 sek på dig, så där funkar inte den taktiken. Här letade jag planlöst efter ord har haka upp mitt eventuella svar på, och fann till slut "Stillhetens Hav", vilket jag ascocierade med 'måne', vilket jag också lyckades skriva ned innan de tretton sekunderna var till ända.
Är min diagnos ADHD?
Trusse:
Första duellen-matchen på länge slutade efter en härlig laggning så här:
MGuru | - | Tyr | 4 | - | 4 | Avbr. |
Duellen avbröts. Detta beror troligen på problem med din PC eller problem med din internetanslutning
Trusse: :0)
Psyka på du, jag kommer installera om hela Internet inatt, och imorgon kommer jag köra cupmatchen sittandes inne i Vetgirigservern, mellan processorn och hårddiskarna. Tanketentakler kommer vara direktkopplade från min hjärna med kopparledningar tjocka som avloppsrör rätt ner i databasen.
Hej vad det kommer att gå! :0P
Egna tävlingar visar bara länkar till tävlingar som du varit med i.
W_G har nog rätt, men jag har faktiskt inte läst något om en sådan regel tidigare...
Tycker att administratören /ägaren av ligan borde få sköta sådant, kan ju vara någon som fått "dispens" till w.o just pga t.ex utlandsresa...