Stigsson: Jag tycker att Gurun anmäler oss nu direkt , om vi måste bort och inte kan tävla under tiden innan W O , så reservanmäler vi oss till Gurun .
Metal Guru: Då ska vi bara höra vad Skinner säger men vi är fyra av fem personer i laget på redan nu så det verkar som om vi kommer att tävla i Lag-cupen.
Stigsson: Vi kör. Kan inte gå värre än åt skogen. Vi måste bara vara noga med att avanmäla oss om vi planerar en liten Internetfri ledighet, så vi inte åker på någon onödig w.o-förlust.
mattias - 74, Alisandali, Metal Guru: Starkt av er grabbar att fixa oavgjort mot RPR 25 efter min och Mike Skinners något tveksamma inledning med två snabba förlustmatcher.
Nu har vi äntligen fixat nytt kontrakt i div 1 och kan med tillförsikt se fram emot nästa säsong då vi ska vara med på allvar från start. Vi ser också ut att bli enda HS-laget i div 1 nästa säsong eftersom MoDo Hyndasmiskers inte längre kan avancera från 2:an
Mike Skinner: Efter att vi tagit oss samman i motvind vill det nu till om vi ska lyckas trilla ur. Jag tänker ännu inte ropa hej, ty bäcken är ännu inte korsad - men den såpade delen av spången har vi nu lämnat bakom oss.
Är det någon annan som planerat att klättra i gracerna?
mattias - 74: Hehe, för att "Blindkäpp BK" illustrerade ett antal obskyra klubbar som jag inte ens visste fanns och att då försöka gissa sig till vad tränaren heter/hette blir bara löjeväckande.
Jäklar vad glad man blir när 3 av 5 frågor i sin egen match i lagtävlingen är av typen "Vad hette tränaren i Blindkäpp BK år 2005?" Givetvis har man full koll på vad alla tränare hetat i vartenda idrottslag i hela Sverige
Kollade mailen och där fanns ett "Lag Match avslutad"-brev. Öppnade och såg Dii Maiores - MoDo Hyndasmiskers 3-1 klart.
Blev minst sagt förbluffad då jag ville minnas att vi ledde med 2-1 när jag kollade din länk. Men efter lite dubbelkollande insåg jag att det var två olika matcher.
Wayne Gresky: Äh, kan det verkligen vara så att vi har chans att vinna en lagmatch mot Dii Maiores? Själv förlorade jag på tid, har själv aldrig lyckats komma under 40 sekunder i någon enda match så jag förlorade min match trots full pott i frågorna.
Wayne Gresky: 4 spelare i laget verkar räcka för Hyndasmiskers. Själv drog jag in en katastrofal 2:a. Tur att motståndaren klickade fel. Det måste han ha gjort:)
Poffa: Du bidrog med ditt goda humör och att du har hjälpt till att sätta oss i respekt hos motståndarna. Kan vara bra att ha ett psykologiskt övertag när vi möts nästa gång.... :-)
Portello: Ja, men det kan bli jobbigt. Har redan avgivit mina svar och har lite torskfrossa. I Duellen är han den ende jag aldrig lyckats besegra på 11 försök. Oerhört jämna matcher för det mesta men han har alltid dragit det längsta strået hittills. Har faktiskt bättre statistik mot eskoa, som är Duellen okrönte konung. Men va fan: nån gång ska väl bli den första och varför inte nu? Annars får som sagt ElMaco kliva in och styra upp...