Wayne Gresky: Så det räcker inte med matcher tidig morgon, sen morgon, tidig förmiddag, sen förmiddag, tidig eftermiddag, sen eftermiddag och tidig kväll? ;)
Gidde: Gävla miffon! Här bokar man en match mot Brunäs i väntan på intressantare motståndare samtidigt som man kastar ut ett par trevare, varefter de hjärndöda pajasarna tar de två matcherna också...
Ni behöver inte anstränga er i de här matcherna, spela av dem bara. Tsss...
Gidde: Själv får jag bara guldfrågor i mina matcher, men mitt svarande håller inte samma standard. Det jag tycker är mest synd är att man ofta inte hinner läsa de långa utläggningar till svar som finns på vissa frågor för att man stressar vidare mot så snabb tid och så många rätt som möjligt.
Imorgon flyger jag till Gran Canaria så ni som har matcher mot mig i diverse ligor FROM torsdag denna vecka TOM onsdag 23 kan starkt räkna med WO om jag inte hittar nåt internetcafe där nere :)
Wayne Gresky: Det här var inte bra, tror att vi är på väg mot vår 12:e raka match utan vinst. Känns inte helt rätt att gå in i seriespelet med den trenden...
Gidde: Jaja. Efter att jag varit inne och visat begränsad kunnighet i ämnen som nöjesfält i Sydkorea och Australiensiska TV-program så står det 1-2:-( En gö så göött än kaan...
Frisco: Nästa vecka möter vi dessutom storfavoriterna till seriesegern, så då kräver jag fullt fokus. På hemmaplan dessutom, det är då vi kan ha chansen att rubba dem.
Varsågoda!