Gidde: Är det inte så att Mitt i krysset ligger tvåa för att de bara vann 3 matcher medan vi vann 4 matcher... eller är det jag som förstått fel? Det enda jag vet är att jag vann min match i lagmatchen.
Wayne Gresky: Aha, ja då var det mystiskt. Fast jag är så ödmjuk att jag säger att vi förtjänat den där fyran för vår fantastiska början på "försäsongen".
Wayne Gresky: Hmm, det är inte så att 4 står för att ni hade fyra rätt mer än era motståndare i de matcher ni vunnit och de hade 2 rätt mer än er i de matcher de vann?
Gidde: Okej, då är det en bug. Ni är härmed uteslutna ur lagtävlingen och får börja om i division 41. Med 22 veckor per säsong så är ni tillbaka i andradivisionen lagon till år 2025.
Wayne Gresky: Precis, speciellt när vi har en tuff träningsmatch mot Ratcheds. Där gick jag visserligen ganska lätt segrande ur matchen, men på något sätt kände jag mig som om jag vore gjord av garn.
Wayne Gresky: Jag har också laggt duellen på "hyllan" ett tag , är med i runt 30 olika ligor . Så jag har minst 10 matcher varje dag istället , går in och kör en eller två dueller som uppvärming ibland .
Nu får man bara vara med i ett lag. Vilket kan leda till en del intressanta förändringar i vissa konkurrenters laguppställningar. Ska bli intressant att se vilka som blir kvar i Queens t ex. Mycket möjligt att våra vänner i div får en lite lättare resa. Otur då att man mötte detta lag i första matchen...
Jag börjar få blodad tand på det här med vetgirig, kan ha att göra med att jag plockade min första tia idag på På Spåret också. Om något lag vill värva är jag en hungrig junior som vill ha speltid! :)
Vinst av mig och Huge i andra omgången samtidigt som difzi kryssade. Så det ser ju rätt bra ut. Men det vore ju bra om Poffa och ElMaco och vinner så vi tar igen våran dåliga "målskillnad"
Bra jobbat killar. Drömstart i serien. Nu bygger vi på den här segersviten.
Nästa vecka är det slut på leken, då börjar allvaret. I den matchen måste samtliga spela över sin förmåga för att vi ska ha en chans.