Wayne Gresky:
För övrigt noterar vi att utrensningen icke har varit geografiskt hundraprocentig - nicket 'Habobo', som skyltat med att han finns i den Västgötska kommunen Habo får vara kvar.
Ring landsfiskalen!
K70:
Från denna säsongs Div3:
lojset | - | HVblue | 4 - 1 | (0:27 - 0:22) |
Lite dålig tid i den andra matchen lojset spelade här, med tanke på att han själv redan kunde frågorna.
Ouch, Wayne Gresky:
Är det där Brallisen..?
Tar till flaskan med en gång.
K70:
Undrar om Mick/Ljungby sminkar upp sig, och sätter på sig strumpebandshållaren då han/hon spelar som Brallisen..?
Hinns det med?
K70:
"moderskeppet ljungby1"
Jag ser framför mig en uppsvälld insekt i gigantiska propotioner som svävar över Småland, Sverige - ja Europa - och pluppar ut små multipla nick wherever its stekelliknande bakdel riktas.
"Mothership Control to Earth. Mothership Control to Earth. New Multiple Nick to be Received."
"Earth Calling. We have a Problem."
K70:
Kryper ned under min sten, och önskar att jag aldrig hade stuckit upp huvudet. Verbalt blod komer flyta innan denna storm kommer lägga sig.
Voine, voine.
K70:
Påminner lite grann om Lex Lördagskväll:
"Om jag inte kommer ihåg vad som hände igår kväll, så har jag heller ingenting att skämmas för..."
Poffa:
Ser snarare ut som om vi sitter på första parkett, och väntar:
Användare som är på forumet just nu: Alisandali, MGuru, Poffa, Wayne_Gresky
Poffa:
I en bubbla till Wayne:
"Barnen verkar ovanligt sena att natta. Kanske är de 15 och 17, så de stretar emot väldans..?"
Men jag känner inte igen skribenten!
Människan öser inte en skopa övett över Wayne!!!