Brynäs IF

727036 inlägg · 7960 ämnen

Backar

« · 1542206 · » Till forumet

Sv: Backar
Gurra88: Vad snackar du om?
Kommentera

Jajjen: Att mina källor är äkta, vilket du inte trodde. sopa
Kommentera

Gurra88: Problemet är ju att du inte hade nån info? Din info var att du hade info, det är ingen info!
Kommentera

Gurra88: Vilka jävla källor? Har du helt tappat greppet nu?
Kommentera

Gurra88:Lägg ner nu Gurra....
Kommentera

Jajjen: Om dagens värvning, Einstein
Kommentera

sylf: att han hade samma födelseår som Bertilsson.. Stämde inte det? Eller tror du jag gissade det? Låter ju trovärdigt.. Bekräftade sen när någon kom på vem det va.. Men den svenska avundsjukan här inne är fantastisk
Kommentera

Gurra88: Har jag pratat med dej om Styrman? Du drömmer.

Kommentera

Jajjen: Nej, men du häcklade mig igår om mina källor. När jag sedan idag kunde hinta om vem det var i förväg så är det helt plötsligt ingen som klagar på källorna.
Kommentera

Gurra88: Skulle nån nära Brynäs läcka info om värvningar till dej DÅ finns det verkligen anledning till oro. Det är nog fan dags för Sundlöv att avgå i alla fall.

Jag har scrollat hela dagens inlägg men jag ser inte att du nämner Styrman nån gång.

Kommentera

Gurra88: Jag har inte häcklat dej (jo, det gör jag så ofta jag kan, men inte igår, det var Slajsarn jag häcklade, get it right dipshit).
Kommentera

Jajjen: En och en halv timme innan att Styrman så gav jag en hint om att den nya backen har samma födelseår som Bertilsson för att ge er här inne något att fundera över.. Någon kläckte sedan rätt namn som jag sedan bekräftade och som sedan lades ut på hemsidan...

Men jag gissade förstås bara på rätt födelseår? hahaha..

Kommentera

Jajjen:"Jag tror Brynäs får 50 miljoner för att dom har bannern. Mina källor säger det. Samma källor som sa att Arell skulle bli klar för Brynäs idag och som också visste att Sundlöv skulle neka att han var klar."

Så detta är inte att häckla?

Kommentera

Jajjen:

Ja och att man lyckas locka publik till matcherna.
Kommentera

Gurra88: Stort, nån skickade ett mess till dej med ett årtal. Hur ska du hantera all den här kunskapen? Fortsätta till högskolan? Trainee vid Vetenskapsakademin? Forkarutbildning vid Chalmers? Riksdagen?
Kommentera

Det finns en gnälltråd och den står tom... gå dit för helvete
Kommentera

Gurra88: Aaaaaa, nu förstår jag. Du snappade min kommentar om Brynäs tappade inkomster om man tog bort den nya bannern. Du trodde den var riktad till dej. Du har verkligen problem med din självbild.
Kommentera

Jajjen: Eftersom det varit på tal den kvällen om källor hit och dit så skulle du såklart inte vara sämre, du har alltid något att komma med..

Så du tror att någon skickar ett årtal till mig? hahaha.. Bara en hint för att bekräfta för framförallt Huge som kastade massa dynga igår om min trovärdighet.. Men om ditt inlägg inte var riktat till mig så tar jag tillbaka det:)

Kommentera

Gurra88: Din trovärdighet brann upp för läääänge sen. Men du, hur svårt är det att skriva "Fredrik Styrman" om du visste det?
Kommentera

Gurra88:Bara nyfiken vad du vill att vi ska säga... 

"Fan vad jag avundar dig Gurra, som har insider info" eller?

Kommentera

Gurra88: Att ljuga är fult, att säga A utan att säga B är värre.
Kommentera

Jajjen: Absolut. Men fick ta massa skit från bland annat din bästa kompis Huge.. Råkade lägga ut info som redan fanns på GD igår, (dumt av mig att inte uppdatera den sidan en gång i minuten).. Just av den anledningen känner jag inte att jag behöver namedroppa nån här om det inte uppskattas. Men gav lite info till dem som ville göra lite research själva.. Och till slut knäckte någon vem det va:)
Kommentera

Laddgård: Absolut ingenting, men du ska nog läsa igenom lite inlägg här först innan du ger dig in i denna diskussion. Söker inte cred, älskar bara att sätta dit Huge
Kommentera

Gurra88: Jaha, ni håller fortfarande på trots att ni fått en liten egen tråd. Hej då.
Kommentera

90Steen_: Du borde väl hålla till i Modoboken.. Steen är inget som jag vill ha i en Brynäsbok
Kommentera

Gurra88: Vi vet fortfarande inte om du haft rätt eller om du ens har en källa, om man går efter vad som skrivits.
Fahlman twittrade om Styrman och du bekräftade.
Hade varit mer trovärdigt om du förekommit Fahlman, nu missade du den chansen.
Man kan ju undra varför?
Födelseåret kan lika gärna vara en chansning.
Men om vi antar att du haft rätt så säger väl det inte nåt mer än att det tydligen finns en tomte som avslöjar värvningsinfo för en smålänning.
Eller tror du att din trovärdighet skulle öka och att vi skulle betrakta dig som mer seriös och kunnig härinne, bara för att du råkat snubbla på en källa?
Inget kunde isf vara mer felaktigt....
Kommentera

Huge:Fast en ursäkt för ditt häcklande skulle vara på sin plats ändå. För den här gången hade han ju rätt.

Fast det är klart, du har ju aldrig kunnat bete dig som folk innan så varför förvänta sig det nu.

Kommentera

Huge: Lilla Huge. Så jag gissade ett födelseår. Är inte det att leva lite farligt?

Jag älskar bara att jag kan få fram sån info och inte du trots att du är helt brun runt mun.....

Redigerad kommentar

Kommentera

Huge: Men herregud Huge! eller fy f-n!
Kommentera

Slajsarn: När du och din småländske kompis ber om ursäkt för alla år av häcklande mot skribenter härinne, spelare, ledare m.m, så ska jag fundera på saken...
Kommentera

Huge:Så du är en barnrumpa du med alltså. För du kallar ju oss för såna saker när vi häcklar. Nu fick du chansen att visa hur en vuxen person gör. Den brände du å det grövsta.

Du måste vara världens äldsta 12-åring.

Nog om detta...

Kommentera

Gurra88: jaha, tack för den. Ytterligare ett påhopp. Men tänker inte kontra med något då jag inte beter mig som en 14-åring.
Kommentera

90Steen_: Vem är du att göra egna trådar och säga att folk ska hålla sig i den. Är du moderator? Isåfall, hej och välkommen. Då har jag missat det... Eller?... nej
Kommentera

Slajsarn: Jag kräver ingen ursäkt eftersom jag själv häcklar.
Du kräver ursäkt fast du själv häcklar.
Moget och rakryggat.
Inte ens en 12-åring agerar så infantilt och omoget.
Kommentera

Huge: Jag behöver ingen ursäkt. För mig räcker det att du hade fel om mina källor
Kommentera

Huge: vill inte ta någon sidas parti, men pratar du om mogenhet kan du väl ta första steget tillbaka ibland, det skulle påvisa mogenhet på en sansad nivå, man måste inte alltid ta strid - tror du kan ta denna uppmaning, känns det inte kontraproduktivt emellanåt att alltid behöva ha svar på tal!?
Kommentera

Gurra88:  du har källor, du för fram dem, skitbra, helt rätt... Men du måste väl inte ha Huges gillande!? Det kommer du nog aldrig att få... Ni hamnar bara i kattfajter då ni letar fel och brister. Kan båda diskutera sitt utan att dissa varandra kan ni båda bidra till ett rikt forum med olika åsikter och tankar, som sig bör... Pajkastningen kan ni väl också enas om att ni helst slipper, om den andre inte drar igång allt igen!?

Redigerad kommentar

Kommentera

DavyDjoos: Ja man tror ju att folk ska uppskatta info, men inte han inte.. Han hittar något direkt att hugga på.. Därför logiskt att jag kom in för att hinta om den nya värvningen..
Kommentera

Slajsarn: Redan kl 10.59 igår fick Gurra ett erkännande från min sida där jag skrev att det var kul för honom att han hade rätt. Häcklandet berodde ju mest på att han skröt om källor och delgav oss info som redan stått i GD.
I det läget visste vi ju inte att Gurra missat det som stod i GD, kanske inte så konstigt att han fick utstå lite raljering i det läget.
Efter avslöjandet från Fahlman och bekräftelsen på att Gurra hade rätt, kan jag inte hitta nåt större häcklande från de tidigare tvivlarna. Därefter är det väl mest Gurra som fiskar efter cred i nån sorts behov av att bekräfta sig själv som mer trovärdig och seriös. Tror dock att det krävs lite mer än att råka ha rätt om en källa för att hans dröm ska gå i uppfyllelse.
Kommentera

Gurra88: bra som sagt. Men tar du ett steg tillbaka då du möts av kritik har du redan sagt ditt. Svarar du tillbaka med samma mynt du tycker att du blir bemött blir ju i ingenting bättre...

Det gäller ju båda/alla, bra exempel tidigare: arga grodor föds i sådana här processer...
Kommentera

Huge: nu fortsätter ni båda att lägga skulden på varandra. Varför måste ni? Hur ska ni gå tillväga för att inte hetsa varandra? Ni inser väl att vartenda inlägg ni skriver innehåller delar som hetsar den andre alltmer!? Är det svårt att skala bort dessa?
Kommentera

Huge: Det blir jobbigt att snacka bort detta när jag hade en källa som visade sig trovärdig. Du behöver inte ta åt dig av infon om det svider så. Söker inte heller någon som helst cred utan min tanke var att delge folk här inne om värvningen. Men det uppskattades inte av alla tydligen.
Kommentera

Gurra88: Känner mig verkligen hedrad av ditt genuina intresse i att försöka övertyga just MIG om hur rätt du hela tiden haft.
Måste betyda att du anser mig vara en mkt viktig skribent och nån som du absolut måste bevisa nåt för.
Fram till dess att du avslöjade åldern på den nya värvningen fanns det ingen som helst anledning för oss att tro på dina uppgifter om en källa, då hans påstådda info var nåt vi redan kunde läsa i GD.
Med tanke på alla liknande "jag har en källa"-inlägg som brukar förekomma i såna här lägen och att i stort sett 100% alltid visar sig vara tomt skryt så var det väl högst troligt att även ditt snack inledningsvis också var just bara snack och inget annat.
När du sen avslöjade åldern på värvningen och det framgick att du kanske talade sanning, kan jag inte se att nån har ifrågasatt dina uppgifter.

Avslutningsvis undrar som sagt jag och många andra varför du inte bara avslöjade namnet från början, om du nu visste vem det var och din källa inte hade nåt emot det?
Då hade du sluppit att senare agera som nån sorts barnslig och känslig prinsesan på ärten och oja dig över hur häcklad du blivit trots att du minsann haft rätt hela tiden.

Vet inte om man ska skratta eller gråta åt ditt barnsliga beteende.
Det enda goda det här för med sig är att vi kanske tar dig lite mer på allvar nästa gång du börjar snacka om en källa, men glöm då för fan inte att kolla GD innan du öppnar munnen.
Kommentera

Huge: Bla bla bla.. En liten sammanfattning för de som inte orkar läsa dina A4 med bortförklaringar.
Kommentera

Huge:"Då hade du sluppit att senare agera som nån sorts barnslig och känslig prinsesan på ärten"

Vill bara tala om för magistern att det stavas prinsessan på ärten ;-)

Kommentera

Gurra88, Huge: medlingsförsök avbrytes!!! Ingen idé då ingen av er förmår sig att ta ett steg tillbaka och tänka längre än näsan pekar, även om Huge lindar in sin enkelspåriga argumenterig i långa språkmässigt välformulerade stycken - kan ni inte diskutera i meddelanden istället för i GB:n?

Huge, dina haranger blir ointressanta pga dessa vendettor mot allt och alla, om du fortsätter så blir du både förr, nu och framgent sedd som en dryg besserwisser... Du har alla möjligheter att ändra approach...

PS. Snälla tomten, jag önskar mig en eller fler moderatorer till Brynäs GB här på HS i julklapp, det skulle vara den bästa presenten på år och da'r...
Kommentera

DavyDjoos: Du borde ha ett nobelsfredspris att du försöker medla fred mellan dessa grupper. Tyvärr tror jag det är större chans att det blir en långvarig fred och fröjd mellan Israel och Arabvärlden eller att vi för första gången i historien får världsfred.

Kommentera

70 Rodrigues: Haha, touche'!
Även solen glömmer att korrekturläsa ibland.... ;-)
Kommentera

DavyDjoos:

Nu tycker jag vi allesammans stämmer upp och sjunger We Shall Overcome ^^

Kommentera

DavyDjoos: Vem är moderator här egentligen??
Kommentera

« · 1542206 · »