Gurra88: Skulle nån nära Brynäs läcka info om värvningar till dej DÅ finns det verkligen anledning till oro. Det är nog fan dags för Sundlöv att avgå i alla fall.
Jag har scrollat hela dagens inlägg men jag ser inte att du nämner Styrman nån gång.
Jajjen: En och en halv timme innan att Styrman så gav jag en hint om att den nya backen har samma födelseår som Bertilsson för att ge er här inne något att fundera över.. Någon kläckte sedan rätt namn som jag sedan bekräftade och som sedan lades ut på hemsidan...
Men jag gissade förstås bara på rätt födelseår? hahaha..
Jajjen:"Jag tror Brynäs får 50 miljoner för att dom har bannern. Mina källor säger det. Samma källor som sa att Arell skulle bli klar för Brynäs idag och som också visste att Sundlöv skulle neka att han var klar."
Så detta är inte att häckla?
Jajjen: Eftersom det varit på tal den kvällen om källor hit och dit så skulle du såklart inte vara sämre, du har alltid något att komma med..
Så du tror att någon skickar ett årtal till mig? hahaha.. Bara en hint för att bekräfta för framförallt Huge som kastade massa dynga igår om min trovärdighet.. Men om ditt inlägg inte var riktat till mig så tar jag tillbaka det:)
Gurra88:Bara nyfiken vad du vill att vi ska säga...
"Fan vad jag avundar dig Gurra, som har insider info" eller?
Huge:Fast en ursäkt för ditt häcklande skulle vara på sin plats ändå. För den här gången hade han ju rätt.
Fast det är klart, du har ju aldrig kunnat bete dig som folk innan så varför förvänta sig det nu.
Huge: Lilla Huge. Så jag gissade ett födelseår. Är inte det att leva lite farligt?
Jag älskar bara att jag kan få fram sån info och inte du trots att du är helt brun runt mun.....
Redigerad kommentar
Huge:Så du är en barnrumpa du med alltså. För du kallar ju oss för såna saker när vi häcklar. Nu fick du chansen att visa hur en vuxen person gör. Den brände du å det grövsta.
Du måste vara världens äldsta 12-åring.
Nog om detta...
Redigerad kommentar
Huge:"Då hade du sluppit att senare agera som nån sorts barnslig och känslig prinsesan på ärten"
Vill bara tala om för magistern att det stavas prinsessan på ärten ;-)
DavyDjoos: Du borde ha ett nobelsfredspris att du försöker medla fred mellan dessa grupper. Tyvärr tror jag det är större chans att det blir en långvarig fred och fröjd mellan Israel och Arabvärlden eller att vi för första gången i historien får världsfred.
DavyDjoos:
Nu tycker jag vi allesammans stämmer upp och sjunger We Shall Overcome ^^