Huge: Ja,i min värld känns inte skillnaden särskilt milsvid mellan deras insaster.
Ja,junisarna har gjort en del riktigt taskiga markeringsjobb på sistone,där måste de de nästan samtliga steppa upp och lära sig fort.
Bifbiffen: "Du är lika helgalen som Starkys retur är det värsta."
Det där är ju knappast ett hållbart sätt argumentera på. Jag har full respekt för din åsikt angående målvaktsfrågan,även om jag kan tycka att du kanske går igång lite väl mycket. Båda gjorde ganska så klena insatser.
Bara till att hoppas att vår gode Starky spikar igen imorn och visar sin rätta nivå.
Davey_22: Starky lämnade en dålig retur. I övrigt kan han inte belastas för övriga mål. Gistedt styr in en ofarlig puck i mål samt är urusel i 2 sidledsförflyttningar. Så jo du är helgalen.
Bifbiffen:
"Helgalen" ??? Det var ganska stora ord? Här cirkulerar många olika omdömen på forumet...... visst kan jag tycka att här förekommer en del märkliga åsikter, men helgalen? Eller är det så att du skämtade och glömde smilyn? ;-)
Huge: Ja det blev ju en målchans och mål tackvare att sopan inte har koll på sin egen klubba. Är det bättre att styra pucken i eget mål än att släppa förbi pucken? Han gör inget medvetet vid situationen, han har hel enkelt inte koll.
Oerhört skönt att slippa se honom i en Brynäströja igen!
Huge: HAHA. Nej, har han ingen koll, då ska han fan inte sticka in klubban där utan förbereda sig på nästa situation.
Nä som du säger, jag ska inte fabulera om vad som kunnat hända. Bara att konstatera att det hade blivit mål oavsett då han fuskat med sidledsförflyttningsträningen.
Bifbiffen: Ja,att låta en puck glida fritt genom slottet i BP när man har möjligheten att bryta låter ju som en utmärkt plan. Okunskapen är det du själv som står för.
Bifbiffen: Som Huge var inne på : Han agerar rätt men utgången blir fel. Shit happens. Det är ju faktiskt ingen som säger att Gistedt gjort det särskilt bra.
Hur som helst,vi är nog alla glada att få tillbaks våran tilltänkta andramålvakt JJ.
Hoppas han är kry och taggad nu.
Bifbiffen: Hur ska du ha det ? Ska han dit med klubban eller inte? Som sagt,rätt tänkt..fel resultat.
Nu diskuterar jag inte detta mer här. Vill du fortsätta får du PM:a mig.