Qvarre: Utspelade så här långt!
Och där kom 0-1.
Lindström:
Med tanke på att Sundlöv var målvakt så är han färvånatsvärt kass på att värva målvakter.
In med 3:e målisen NU!!!
Lindström: Herregud vad onödigt...var är försvarsspelet?
Kanske kan Sundlöv inse att detta inte kommer att gå...
Zappaholic:
Huge har inget att klaga på. Laget i hans hjärta förnedrar ju Brynäs ;-)
Erat:
Det är bara att inse att festen är över och att baksmällan är här. Får ändra min personliga målsättning från topp 4:a till slutspel ( Vilket snart ser ut att få revideras till att slippa kvalserien med alla NHL Stars )
70 Rodrigues: Detta är in i helvete pinsamt...hela Sverige sitter fan och skrattar åt oss. Alla skäms utom Sundlöv...
Detta vill jag påstå inte är spelarnas fel...vi lirar med undermålliga backar, men det är inte deras eget fel.
Macahan:
Rahm är en Div 1 målis.. Han kan kanskee bli bättre men i dagsläget har han inte mer klass än så. Jag trodde på att han kunde bli en OK 2:e målis inför denna säsong. Nu är det så att jag inte tog med i ekvationen att Honken är gift och har barn vilken leder till att vi har en Div 1 målis som vaktar kassen i 50% matcherna :-/
Well, vi tog ju SM-guld förra säsongen. Alltid nåt..
Nej, det här ser väldigt illa ut och har gjort en längre tid.
Jag är extremt orolig.
Redigerad kommentar
Zappaholic:
Vi har ju sådan fucking satans flyt med.... KUK!!!!
Rossa: En orgie i pinsamheter och sen gör vi mål i fem mot fem. Högst pinsamt...
Fanns det inte en regel förr i alla fall att inte man som utespelare får slå bort pucken med handen i målgården?
sylf:
Jag tycker att de var helt OK PP. Kanske är jag ensam om att tycka det, vad vet jag.
sylf:
Nu kommersnart 2:a perioden. Det är Brynäs normalt starka period och det är då det ska ske.
Bra 5-3.. Man är två man mer och tar enbart skott utifrån? Med ett hyfsat pucktempo, så ska man komma till rena målchanser. Thuresson räddar oss tack och lov. Puckkåte Lauritz bidrar knappast till pucktempo
Fin tackling av Bertil på tant Wallin:)