mk: Kan du utveckla kopplingen mellan värvningarna av Twins och Olden och att Sundlöv ville byta tränare?
Powerfade:Sär det nog. De behöver inte tänka så mycket nu 😄
Tidigare skulle det i situationer avvägas om spelarna skulle pressa eller avvakta men nu är det full press som gäller, bara tuta och köra.
Carl Lejonkräk:Det kan vara så enkelt att Bulans upplägg passar Westerholmarna bättre än TJ's
Jag tycker att det är flera spelare som höjt sig ett par snäpp sedan Bulan tog över.
pjåtor: Tvillingarna kan med lite flyt bli riktigt bra nästa säsong. Kan de ta steget upp och ingå i en tredjemedja med lite mer offensiva uppdrag vore det fint. Det tar tid att gå från Allsvenskan till SHL.
Vi har väl i stort sett inte haft en enda 50/50-situation dömd i våran favör sen Bulan tog över. Kan inte säga att gårdagens mål håller mig sömnlös direkt.
Tycker dessutom det är korrekt.
Skrubben: Vaninnigt att ha videogranskning på detta, regeln är aldrles för öppen för tolkningar. Bättre att kolla offside och puck-out i så fall.
Carl Lejonkräk:Fast efter att ha sett situationen ett par gånger nu så blir jag mer och mer förvånad över att målet godkändes. Jag menar man har ju sett mål bli bortdömda när en skridsko varit på linjen till målgården.
Fast nu var ju denna överträdelse BAKOM målvakten och han kan således inte blivit störd.
Fast ändå, man kan tycka att en regel är en regel oavsett. För börjar man göra bedömningar från fall till fall så bjuder man till just sånt här. Ena parten blir missnöjd medan den andre blir nöjd.
Jag undrar det låtit här inne om situationen varit tvärt om...
Redigerad kommentar
munkas:"Haha, jag tycker bara att det är lite lustigt att du går i taket över brister hos en sketen TV-kanal medan föreningen som diskuteras på detta forum får passera under radarn trots tydliga defekter och 7 raka förluster... Jaja, så som ditt hjärta pumpar för CMore pumpar våra för Brynäs. Då kanske du förstår vår frustration lite bättre?"
Nu måste jag försvara den gode Huge, han är ju inte ett Cmore fans utan brynäsfans. Jämförelsen är ju helt absurd.
Huge:Jag missade matchen igår men tänkte att den går väl i repris.. men ack vad man sket sig i näven där. Nånting säger mig att det är någon på cmore/csports som inte gillar Brynäs, eller så håller han/hon på fiskrens...
Nåja 3 viktiga poäng och förhoppningsvis ett trendbrott med tillhörande ketchupeffekt.
Surt att vi inte fick in nåt nyförvärv innan fönstret stängde. Men man får göra det bästa av det man har och köra hela vägen in i kaklet.
Redigerad kommentar
Det är precis såna grejer som de använder i rubrikerna Skojarbladet vi måste göra.
Kilström går in stenhårt och sänker Kahnberg,helt schyst också. Vi brunkar in två mål efter huggsexa framför deras kasse, vi är inne i skiten och vinner kampen.
Älskar det. Mer sånt,Brynäs !
Redigerad kommentar
KulaShaker: Ganska intressant uttalande med tanke på vad som brukar sägas här!
– Det var mer uppstyrt med Tommy (Jonsson), nu är det inte så mycket tänka, nu kör vi bara, släpper loss, säger målskytten Ponthus Westerholm.
Låter jävligt osannolikt att man skulle ha missat en sån sak, som syns klart och tydligt på bilderna.
Såvitt jag vet säger regeln att du får stå i målgården innan pucken kommer dit, bara du inte stör målvakten. Och då är det ett solklart korrekt mål vi gör.
Punkt slut.