sylf:
moget..... håna en människa som fått en tråkig sjukdom att kämpa med, kanske för resten av livet. Som sagt, moget.
2-6, 2-6, 2-5.
Nej, det är inte min kommande lottorad. Det är Brynäs tre senaste hemmamatcher. Skratta eller gråta? Gråta...
Gamnacken, bloggaren och medgångssupportern Linus Norberg:
Huss: Heter backen Weber kan du ha rätt. Blir det en Koistinen blir han bara en kraftig minuspost i resultaträkningen. Vilket alternativ är troligast?
70 Rodrigues:
"där kan du o dina två gelikar sitta o lalla"
Ja.... du har nog rätt där.... glömde föresten "asg" ..... så ska d ju va.
Brynäs spelar inte bra just nu, har inte gjort det på hela säsongen, med några undantag. MEN..... att dom skulle bli bättre av att ett gäng hånande gamnackar som sitter o försöker överträffa varandra i smaklösheter..... nja, det tror i.v.f. inte jag. Men fortsätt ni o spy på allt som rör sig, jag räknar inte med att få nån vettig kommentar från nån av er.
sylf: Kan bara instämma.
Min någorlunda realistiska förhoppning för resten av säsongen : Behåll 8:e platsen och casha in lite på iaf 2 hemmamatcher.
sylf: Föreställ dej det här laget minus Järnkrok! Brrrr
Det måste vara nåt fel när Brynäs bästa spelare alltid är egna juniorer. I Skellefteå, som har minst lika bra juniorverksamhet, där är juniorerna komplement till inhyrda stjärnor. Årets lag är det dyraste vi haft och då är några av de bästa spelarna billiga egna spelare, precis som förra året. Det måste vara nåt jävligt snett med Brynäs lönesättning.
jajjen/sylf:
Japp,spara de där pengarna,om det inte är en kvalitéspelare som signas även för nästa säsong. Vilket känns osannolikt.
Man skulle agerat kraftfullt och mycket tidigare, och egentligen redan under silly season såklart..Istället för att värva folk som inte lirat hockey på 2 år och någon back-chansning från AHL.
Jajjen: Så är det. Lika bra att skita i att förstärka i år, bara försöka ta de poäng som behövs för att klara ingemansland. I ett slutspel skämmer vi ut oss och ett kval klarar inte laget!
Nästa år lär varenda krona behövas!
Måste vara säsongens sämsta insats. Var vi så här dåliga under Czarnecki ens? Hur ska Sundlövs kommande "stjärnvärvning" kunna göra nån som helst skillnad. Det är nästa säsong pengarna kommer att behövas. Big time!
Bottenlagen Timrå och Rögle håller jämna steg mot Färjestad resp. Linköping. Samtidigt blir vi totalt avklädda och förnedrade hemma mot seriesjuan Frölunda.
Säger enormt mycket om kvalitén på Brynäs just nu.
Något har behövts göras sedan november månad.
Något hände (Styrman=hahahaha).
Något MÅSTE göras i detta NU.