Brynäs IF

727619 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs IF-Frölunda Indians den 24/1-13

« · 1553209 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 24/1-13

Steenm: Amen!

Man är likgiltig när laget inte ens bjuder på blod,svett och tårar!

Kommentera

Vinst varje gång...
Kommentera

rafalski: Ja, den där kostade Sunken.......
Kommentera

Aldrig skådat något Brynäslag det varit så här dålig go i, vart är glädjen?
Kommentera

Rossa: En samlad box med en Frölundait mitt i, hur jävla svårt kan det vara att hålla koll på en gubbe?
Kommentera

Skitstöveln: Haha 23 snart...

2-4. Oj. Skräll. Orka.

Hela Sverige skrattar. Vi har sämre försvarsspel än Karlskrona.

Kommentera

sylf: Det som känns så trist är att Brynäs avslutade så bra mot FHC och borde fått energi av att ta igen ett underläge och även vara klart bättre sista 30 minuterna i Göttlaborg.

Sen ser det ut så här...

Kommentera

Nä,det här är riktigt svagt. Vi får två gratisbiljetter tillbaks in i matchen och slänger bort det båda gångerna....Tavla av Honken och onödigt utvisning av Sunken.

Man undrar hur laget kan ha så lite stolthet.

Kommentera

Zappaholic: Detta var ju Collberg första spelmål mot oss. Mot Rögle gjorde nån halvmedioker lirare sina två första mål. Det verkar räcka att slänga in vem som helst på isen som aldrig gjort mål så lär det inte dröja länge förrän han gjort mål mot Brynäs...
Kommentera

Zappaholic: Ja, man hade ju hoppats på att dom skulle kunna spinna vidare på sista halvan i GBG, men icke!
Kommentera

Zappaholic: Ruskigt tråkig hockey som Brynäs presterar, skitpass i parti och minut. Dom få passningar med rätt adress fumlas bort av mottagaren.
Kommentera

Zzz: Kolla hur vi spelar så är det inte svårt att förstå att de missade killen framför mål...de vet ju inte om att man får vara framför motståndarens mål!!
Kommentera

Man orkar inte bry sig om brynäs längre den här säsongen...
Kommentera

Tragiskt...ett skitlag gör som de vill med oss.
Kommentera

Haha, kanske dags att lufta Rahm så Honken får vila. Kan ju inte bli så mycket sämre.
Kommentera

Zappaholic:

Precis...om ändå Frölunda vore bra då iaf...men inte ens det.

Kommentera

Rumpelstiltskin: Varför skriver du då kommentar om dem?!
Kommentera

Rumpelstiltskin: Nej, alla underpresterade, högavlönade, lata pajaser kan dra åt helvete!

Det här är under all form av kritik!

Kommentera

Åh nej, 2-5. Är det femtioelfte hemmamatchen irad nu vi släpper in över 4 puckar på HEMMAPLAN?

De som orkar kämpa sig till arenan match efter match förtjänar medalj. För jag skulle fan vägra sätta min fot på Sätraåsen just nu. Så länge killarna spelar utan hjärta och visar upp en sådan total uppgivenhet så orkar jag inte bry mig.

Vill knappt se det här laget i slutspel. Det kommer att gå åt helvete. Om inga förändringar sker förstås. Men det lär ju inte hända.

Kommentera

Rumpelstiltskin ...och där åkte TVn av, ska bli oerhört intressant att se vad Huge hittar för positivt i denna match.

Min analys, en grå sörja med en skitig slips som sista utpost.

Kommentera

Sådär ja.

Sundlöv svek först genom att ställa ett undermåligt lag på plan, nu sviker det laget genom att inte ens ha en bra inställning.

De kan inte förvänta sig att fansen ska gå genom eld och vatten för klubben när de själva inte bryr sig.

Jävligt irriterande och gåtfullt.

Kommentera

Fy fan vilket jävla horgäng, dra åt helvete!
Kommentera

i Kanada kan alla höra Jakob Silfverberg gråta.

Kommentera

Davey_22:
"De kan inte förvänta sig att fansen ska gå genom eld och vatten för klubben när de själva inte bryr sig."

Det är precis det dom gör, och har ALLTID gjort. Mest på den tiden klubben var bankrutt och alltid skyllde på den dåliga ekonomin. Nu finns det pengar (sägs det) men det ser lika jävla illa ut ändå, om inte värre. 
Kommentera

Det kan ju vara så att vi är nedtränade inför slutspelet. Ja så måste det vara. Skönt att jag kom på det.
Nu är jag lugn.....
Kommentera

70 Rodrigues: Den här säsongen, en av de sämsta nånsin spelmässigt, underhållningsmässigt, får Sundlöv sätta upp på sitt konto. Han har misslyckats fullständigt!
Kommentera

Blir det guld i år för detta mediokra bottengäng ska jag äta upp allt Du äger! (Du = du som läser detta).
Kommentera

Fyfan, kan inte säsongen ta slut.
Kommentera

rafalski: Ja och geniet Sundlöv har valt orutinerade backar för att dom ska ha spelat in sin rutin lagom till slutspelet... Kommer bli succé det här. Tack Sundlöv världens bästa sportchef.
Kommentera

sylf: Ja,att först ställa ett sådant här lag på isen och sen acceptera bristande inställning match efter match tyder på det du säger.

Jag är inte jätteförjust i att kräva folks avgångar m.m, men jag tror att en ny sportchef efter denna säsongen skulle vara en bra nystart.

Innan ALLT positivt av guldsäsongen är borta.

Kommentera

Skellefteå har + 50 i målskillnad. De spelade också final i fjol.
Kommentera

Så här får det inte se ut på hemmaplan.
Resultaten i de tre senaste hemmamatcherna är: 2-6, 2-6 och 2-5 (hittills).

Hade vi ens en sån här rad med klara hemmaförluster, när vi var som
sämst för ett antal säsonger sedan? Att ha en sån här resultatrad på
hemmaplan är ju nästan sämre/allvarligare än 1-8 mot Luleå borta.
Kommentera

Första inlägget på forumet men efter att sett alla matcher i år känner jag att jag måste få skriva av mig saker nu!!

För det första är Fredrik Styrman kanske Brynäs sämsta värvning, på 5-2 målet orkar han inte få ner pucken på mål och det blir en kontring. Hur många av Brynäs backar klarar av att skjuta ett slagskott som iad tar i kortsargen?

Honken är tyvärr alldeles för svag just nu, han saknar konkurrens och behöver nån att sporra med, in med en ny keeper till nästa år! Kanske Jocke Lundström är rätt målis att ta tillbaka nästa år?

Till sist varför är det bara Brynäs som har så jävla svårt att få ut puckjävlen ur zon? Våra forwards står fan aldrig i fickorna och avlastar utan motståndarbacken är 12 av 10 ggr först där. Sen är det tamefan bara vi som lcykas göra spelare som Anton Axelsson till en jävla målspruta

Tack för mig!

Kommentera

Jag undrar verkligen hur Brynäs laget skulle se ut med en ny sportchef... Hur spännande och roligt skulle inte det vara? Kan inte Sundlöv svälja stoltheten och avgå inför nästa säsong, för Brynäs och fansens skull?

Jag vill se en förnyelse..frågan är, hur länge ska man få vänta?

Kommentera

Rumpelstiltskin: Kan inte du och dina gnälliga alibisupporterkompisar svälja stoltheten istället, och byta lag?
Jag vill se en förnyelse härinne, hur längs ska jag få vänta?
Ett sorgligt gäng skitkastande gamnackar som gnäller dygnet runt och påstår sig vara supportrar.
Patetiskt...
Kommentera

Anders Berg: Skillnaden är att Skellefteå har ambitioner och har ersatt sina flyktade spelare på ett fan så myxket bättre sätt. "Vi ska försvara guldet" *asg*, snacka om att leva i en fantasivärld.
Kommentera

Enaranger: Brynäs låtsas bara vara dåliga nu - så att laget som väljer dem i kvarten ska underskatta dem. Men då visar Brynäs vad de egentligen går för - 12 raka segrar och guldet är försvarat ;D Enkelt!
Kommentera

Huge: STICK OCH BRINN1

Kommentera

Huge: Det lättaste vore om du raderade ditt konto här pä HS din lilla jävla lallare.
Kommentera

BIF96: Den tog slut någon gång i December. Brynäs har varit i fritt fall sedan dess. Om TJ kommer med en massa rökridåer imorgon också om att det kommer lossna snart så förlorar han all trovärdighet i mina ögon. Sjudomsinsikt!

Redigerad kommentar

Kommentera

Trodde jag var less på det sätt Brynäs agerar (och agerat sedan oktober), men Huge tar fan priset. Människan äcklar mig.

Snälla, dra härifrån. Jag tror ingen vill ha dig här. Du dyker in lite sporadiskt och kallar dig riktig supporter. Dra åt helvete, säger jag.

Fyfan!

Kommentera

Steenm: Kom igen nu, Brynäs!!
Kommentera

Huge: Förstår att du tycker Bif spelar bra.

För det är ju bara dom som inte ser matchen eller är helt blåsta i huvet som kan försvara hur det ser ut.

Widing

Nordan

Lauritzen

Packa och sök er vidare för maken till överbetalda sopor får man leta efter.

Kommentera

Steenm: Det är DU och alla andra skitkastande gnälliga gamnackade alibisupportrar som tar priset, inga andra.
Maken till gnällkärringar får man leta efter, supportar bara i medgång men aldrig om motgång.
Snälla, dra härifrån, jag tror ingen riktig supporter vill ha vare sig dig eller dina gelikar här.
Ni äcklar mig...

Kommentera

Huss: Klyschorna är likadana efter varje usel insats. Jobbigt att höra då han likväl som alla andra vet och ser att laget befinner sig i en avgrund, med ett spel som knappt håller div2 klass!
Kommentera

Lindström: Alt: Packa er och sök ett annat lag, maken till gnälliga sopor till alibisupportrar får man leta efter...
Kommentera

Huge:MEN DRA DÅ!!!!!
Kommentera

Zappaholic: Oj, lite hetta, två perioder försent tyvärr.
Kommentera

70 Rodrigues: I ärlighetens namn floppade SAIKs stora prestigevärvning Vesce. Skillnaden är att deras yngre spelare som inte åkt över har utvecklats och att de inte alls tappade så många.
Kommentera

Huge: *asg* Du måste ha haft betong i sandlådan. Som sagt, du kan väl starta ett eget hockeyforum, där kan ju du o dina två gelikar sitta o lalla, det vore väl ändå det bästa för hela denna gb.
Kommentera

« · 1553209 · »