Skitstöveln: Haha 23 snart...
2-4. Oj. Skräll. Orka.
Hela Sverige skrattar. Vi har sämre försvarsspel än Karlskrona.
sylf: Det som känns så trist är att Brynäs avslutade så bra mot FHC och borde fått energi av att ta igen ett underläge och även vara klart bättre sista 30 minuterna i Göttlaborg.
Sen ser det ut så här...
Nä,det här är riktigt svagt. Vi får två gratisbiljetter tillbaks in i matchen och slänger bort det båda gångerna....Tavla av Honken och onödigt utvisning av Sunken.
Man undrar hur laget kan ha så lite stolthet.
Zappaholic:
Precis...om ändå Frölunda vore bra då iaf...men inte ens det.
Rumpelstiltskin: Nej, alla underpresterade, högavlönade, lata pajaser kan dra åt helvete!
Det här är under all form av kritik!
Åh nej, 2-5. Är det femtioelfte hemmamatchen irad nu vi släpper in över 4 puckar på HEMMAPLAN?
De som orkar kämpa sig till arenan match efter match förtjänar medalj. För jag skulle fan vägra sätta min fot på Sätraåsen just nu. Så länge killarna spelar utan hjärta och visar upp en sådan total uppgivenhet så orkar jag inte bry mig.
Vill knappt se det här laget i slutspel. Det kommer att gå åt helvete. Om inga förändringar sker förstås. Men det lär ju inte hända.
Rumpelstiltskin ...och där åkte TVn av, ska bli oerhört intressant att se vad Huge hittar för positivt i denna match.
Min analys, en grå sörja med en skitig slips som sista utpost.
Sådär ja.
Sundlöv svek först genom att ställa ett undermåligt lag på plan, nu sviker det laget genom att inte ens ha en bra inställning.
De kan inte förvänta sig att fansen ska gå genom eld och vatten för klubben när de själva inte bryr sig.
Jävligt irriterande och gåtfullt.
i Kanada kan alla höra Jakob Silfverberg gråta.
sylf: Ja,att först ställa ett sådant här lag på isen och sen acceptera bristande inställning match efter match tyder på det du säger.
Jag är inte jätteförjust i att kräva folks avgångar m.m, men jag tror att en ny sportchef efter denna säsongen skulle vara en bra nystart.
Innan ALLT positivt av guldsäsongen är borta.
Första inlägget på forumet men efter att sett alla matcher i år känner jag att jag måste få skriva av mig saker nu!!
För det första är Fredrik Styrman kanske Brynäs sämsta värvning, på 5-2 målet orkar han inte få ner pucken på mål och det blir en kontring. Hur många av Brynäs backar klarar av att skjuta ett slagskott som iad tar i kortsargen?
Honken är tyvärr alldeles för svag just nu, han saknar konkurrens och behöver nån att sporra med, in med en ny keeper till nästa år! Kanske Jocke Lundström är rätt målis att ta tillbaka nästa år?
Till sist varför är det bara Brynäs som har så jävla svårt att få ut puckjävlen ur zon? Våra forwards står fan aldrig i fickorna och avlastar utan motståndarbacken är 12 av 10 ggr först där. Sen är det tamefan bara vi som lcykas göra spelare som Anton Axelsson till en jävla målspruta
Tack för mig!
Jag undrar verkligen hur Brynäs laget skulle se ut med en ny sportchef... Hur spännande och roligt skulle inte det vara? Kan inte Sundlöv svälja stoltheten och avgå inför nästa säsong, för Brynäs och fansens skull?
Jag vill se en förnyelse..frågan är, hur länge ska man få vänta?
Redigerad kommentar
Trodde jag var less på det sätt Brynäs agerar (och agerat sedan oktober), men Huge tar fan priset. Människan äcklar mig.
Snälla, dra härifrån. Jag tror ingen vill ha dig här. Du dyker in lite sporadiskt och kallar dig riktig supporter. Dra åt helvete, säger jag.
Fyfan!
Huge: Förstår att du tycker Bif spelar bra.
För det är ju bara dom som inte ser matchen eller är helt blåsta i huvet som kan försvara hur det ser ut.
Widing
Nordan
Lauritzen
Packa och sök er vidare för maken till överbetalda sopor får man leta efter.
Steenm: Det är DU och alla andra skitkastande gnälliga gamnackade alibisupportrar som tar priset, inga andra.
Maken till gnällkärringar får man leta efter, supportar bara i medgång men aldrig om motgång.
Snälla, dra härifrån, jag tror ingen riktig supporter vill ha vare sig dig eller dina gelikar här.
Ni äcklar mig...
Steenm: Amen!
Man är likgiltig när laget inte ens bjuder på blod,svett och tårar!