1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF - HV71 26/2-07

« · 841379 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF - HV71 26/2-07
fan vad utvisningar BIF tar på sig :/
Kommentera

Huge: Så kan man ju också se och kommentera det hela när man har haft FEL :-)
Kommentera

70 Rodrigues: "Nu svider det va :-)"

Inte mkt.
Min morsa hade ju också haft 50% chans att tippa rätt.... :-)
Kommentera

NAEJ.. ES bäste spelare just nu gör 1-1 :/
Kommentera

70 Rodrigues: Widing försökte ju nyss.

3-5 nu.
Kommentera

Huge: Nu svider det va :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Ska vi skada´n ihop?
Kommentera

sylf: Tänk om någon kunde skada den där jävla Ward, vilken idiot!!
Kommentera

GävleLasse: "Jag trodde i min enfald att du förstod att jag och Rodrigues hade någon slags indikation på hur det står till med fallet Hutten"

Nu är det kanske inte så lätt att veta vad Humle och Dumle menar alla gånger....
Om Dumle nu bara velat informera om att Hutten ev kommer att vila ikväll, så hade han väl bara kunnat säga att träningen visat på en ev bänkning.
Ist för att som nu, tala i gåtor och dessutom försöka låta som om det var han själv som hade ngn sorts kristallkula och därmed kunna se in i framtiden.
Kommentera

70 Rodrigues: Ja, ska vi vinna nån match i slutspelet måste han vara på topp.
Kommentera

sylf: Nej men första sen 4:e December ;) Riktigt skönt! Årets mål gjorde iaf Niklas Andersson idag.. från egen zon i BP.. Hadelöv släppte in ett litet löv :)
Kommentera

sylf: jag säger som gert fylking: ÄNTLIGEN! =)
Kommentera

sylf: Gött, hoppas att det lossnar rejält för pöjken nu :-)
Kommentera

Härligt att Bäckis fick göra mål!
Kommentera

70 Rodrigues: Hoppsan,Bäckis första sen 11 december!
Kommentera

sylf: Inget allvarligt, han fick ett skott som träffade olyckligt på benet på fredagens träning.
Kommentera

sylf: He he!!
Kommentera

70 Rodrigues: "Knäskadad!"

Ingen nyans i det påståendet.Utveckla:-))
Kommentera

Bäckis_19: Kristan har en knäskada ja.
Kommentera

Bäckis_19: Kristan???
Kommentera

70 Rodrigues:vem ??????
Kommentera

DMartinssonBSKV: Knäskadad!
Kommentera

Nu har jag inte läst genom hela tråden, men var är Kristan idag. Sjuk eller ligger han i den berömda frysboxen?
Kommentera

Bissett19: Då är Hauthonen extra forward ikväll då!
Kommentera

Bissett19: ser faktiskt intressant ut. Dackell med Bäckis och Månsson kan bli riktigt bra.. Ser också fram emot att se Herman och Bicek ihop :)
Kommentera

Bissett19: Blir väl inget " Herkules stordåd" ikväll men matchen skall ju spelas först :-)

Blir till att glo på SAIK-Frölunda och lyssna på matchen på medhörning. allt för nerverna.
Kommentera

Bäckis_19: Dackell är med på hockeyligan.se / spelarstatistik på Brynäs- HV. vilket betyder att han spelar, eftersom att Hockeyligan har spelaruppställningen.
Kommentera

70 Rodrigues: Laget ikväll:

30. SPERRLE, Daniel 
 Goalkeepers 

1st Line10. NOLANDER, Peter29. LAVINS, Rodrigo 
 14. MÅNSSON, Mathias19. BÄCKSTRÖM, Nicklas12. DACKELL, Andreas 

2nd Line22. SUNDQVIST, Jörgen3. JOHANSSON, Daniel 
 31. WIDING, Daniel36. LIND, Mikael23. DANIELSSON, Björn 

3rd Line8. ANGELL, Nicholas4. MORIN, Linus 
 27. SPETS, Lars-erik24. HANSEN, Mads33. KARLSSON, Sebastian 

4th Line5. HULKKONEN, Antti15. HAUHTONEN, Janne 
 41. BICEK, Jiri11. ALMTORP, Jonas17. HERMANSSON, Daniel 
Kommentera

7ag d0 Rodrigues:jag tror att det blir 3-2 till hv i dag men hoppas på brynäs vinst =}
Kommentera

Anemyr: Det är just det med att spela riktigt bra, tror att det kommer att bli mer än tufft mot ett revanschsuget HV ikväll.
Kommentera

Jonte321: Hur blir laget då?
Kommentera

Jonte321: Hoppas verkligen på 4 heta kedjor ikväll som visar att dom verkligen vill komma långt i ett slutspel, Hv gjorde en katastrof match sist så nu har dom fått en ordentlig utskällning och dom kmr garanterat vara ruskigt revanschsugna ikväll..

Hoppas på att flera av våra tilltänkta målskyttar kan kliva fram ikväll.. Månsson, Bicek, Herman, Hauthonen..

Skulle vilja se dessa kedjor ikväll..

Månsson-Bäckis-Herman
Spets-Hansen-Dackell(om han spelar) annars Molin
Hauthonen-Lind-Bicek
Danielsson-Karlsson-Widing
Kommentera

Har kollat in hur Boork har formaterat kedjorna och backparen... det är en rejäl förändring på femmorna, ska bli intressant att se hur det gpår ikväll. tippar 4-2....
Kommentera

Är det ingen här som skulle vilja se Carl Söderberg i brynäsdressen?. Jag verkar visst vara ensam om att tycka det... tror han lockas av att få spela i en mer "ordentlig" klubb. Tror han får svårt att utvecklas yttereligare i Malmö
Kommentera

GävleLasse: "Det ska bli högintressant att se hur tabellen ser ut efter kvällens omgång."

inte för att verka dryg nu men det lär bli högintressant både mån, ons och fre den här veckan... förstår inte tugget från tex fotbollsnördar att det är transportsträcka i 55 omgångar och sen börjar säsongen.
Kommentera

70 Rodrigues: Fortsätter dom med dagen loosing streak, så blir det godnatt oavsett vilket motstån det än blir.

Dagen sanning!

Man kan också vända på det och säga att när Brynäs spelar riktigt bra så kan vi slå vilket lag som helst alla dar i veckan, det kan vara skönt att veta =)
Kommentera

lillovechkin: avresa redan? skal ni gå till gävle eller?
Kommentera

Bissett19: Tja vad är det som säger att inte LHC går om Timrå och oss och snor fjärdeplatsen? detta skulle i så fall betyda att LHC får möta oss. För Modo lär välja Timrå.

nej det bästa brynäs kan göra är att vinna matcherna innan slutspelet. Skitsamma vilka vi får i slutspelet. Det k a n ju bli så att Mora vinner sina båda möten mot Modo och då kan vi ta oss förbi Modo..

Det ska bli högintressant att se hur tabellen ser ut efter kvällens omgång.
Kommentera

Bissett19: Ähh, ge oss sillstryparna så är dom ett minne blott!!
Kommentera

Bissett19: Du vet vad jag menar!!
Kommentera

70 Rodrigues: Nu existerar ju visserligen ingen losingstreaks.

Men jag skulle föredra en femteplats,då väntar förmodligen Modo eller Timrå.En fjärdeplats innebär väl troligen LHC eller kanske t o m Frölunda.
Visserligen bara spekulationer då det fortfarande kan hända mycket i tabellen under dem sista omgångarna.
Kommentera

Teppo: Fortsätter dom med dagen loosing streak, så blir det godnatt oavsett vilket motstån det än blir.
Kommentera

GävleLasse: Nu blir det avgång från hede om 10 minuter.

Väl mött i Läkerol Arena!
Kommentera

Swordster: "Vill inget av lagen bli 4:a?!"

Jag hoppas verkligen vi slipper fjärdeplatsen. Då blir det ett pånyttfött LHC och godnatt redan i början av mars.
Kommentera

GävleLasse:

Återfinns hans alster här?
Kommentera

sylf: Alla som inte tycker som Boork och Huge är ju onyanserade, det borde du ju veta vid det här laget :-)
Kommentera

rackham: "Det var bättre förr..."

Ja, ju förr desto bättre... ;)
Kommentera

sylf: ja det e bara Huge och endast Huge som har nyans på sina inlägg. Dessvärre så går samtliga nyanser i brunt... ;)
Kommentera

Huge: "Det tycker jag är ett onyanserat resonemang som bara syftar till att påvisa din egen avoga inställning till Boork i stort"

Ha ha ha, helvete va alla andra är onyanserade:-)
Kommentera

Lunkan: Även Kristan körde för fullt igår. Fast även Lindbäck var med på träningen så det mesta lutar åt att Sperrle vaktar kassen idag. Fast Boorken pratade ju om att Lindbäck skulle få chansen i någon match, kanske blir det i denna.

Jag tror att Janne H kommer att få spela ikväll då vi saknar några spelare. Mitt tips är att han kommer med som 13:e forward och att Alcén kommer in på Molins plats.

Vad gäller backarna så ska det bli intressant att se om Götz får chansen, han tränade igår och bildade backpar med Hulkkonen.
Kommentera

« · 841379 · »