Brynäs IF

724869 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs IF-Leksands IF

« · 381195 Till forumet


Sv: Brynäs IF-Leksands IF
När Brynäs sportkommité skrev 3-års kontrakt med Björne så var jag mycket mycket tveksam. Men idag är jag glad att dom gjorde det. Björne har växt in i Brynäskostymen jävligt bra den här säsongen både som målskytt och grovjobbare. Han är det stora utroppstecknet den här säsongen tillsammans med Karhu. Fortsätt så Björne.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Är det någon som har koll på hur det står till med Mattias Karlsson efter smällen han fick igår ? Imponerad av hans insats igår så länge han var med.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Vad skönt, biljetterna klara för premiären. Nån som har hört nåt om Danielsson?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Mickis: Inget nytt så vitt jag vet. Har han tur så är ledbandet bara uttänjt och då kan den gode björne i bästa fall vara tillbaka till ES-premiären. Är däremot ledbandet avslitet, så är nog större delen av säsongen körd. I rättvisans namn kan bara hoppas att herr Lindström får ett kontrakt på andra sidan pölen så att det blir utjämnat på spelarförlustkontot! Han skall ge fan i att misshandla Brynäsare! Hursomhelst måste Sundlöv nog ut och shoppa både forward och back...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
JanT:
Vi får hoppas att Björnes skada är lindrig. Annars hamnar vi i samma sits som alltid...det räcker med en migränattack hos en spelare så får vi gå runt på tre centrar och fyra ytterforwardspar.

Brynäs ska tydligen presentera truppen i morgon.

Vad är oddsen på att Timonen, Tuulola plus Nemirovsky (Björnes ersättare) presenteras? ;)

Nemirovsky hade faktiskt varit mumma, då hade Ilves "Thunderline" återförenats igen. Viitakoski-Miettinen-Nemirovsky

Vadå? Man måste ju få drömma..... :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Gusten: Är Björne skadad hela säsongen (gud förbjude), måste Sundlöv handla. Enligt mig går det inte att komma släpandes med Linus Morin och Fredrik Stridh i det läget. juniorer i all ära, men vi behöver etablerade spelare som kan göra mål/skapa stadga i försvaret. Pengar får väl vaskas fram med alla till buds stående medel.

När skall oturen sluta att grina oss i ansiktet? Det känns som om vi fortfarande betalar ränta på alla sudden-vinster och Bissets mirakelvändning i Sm-slutspelet '99.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
JanT: Björne är en av dom spelarna som alltid ger allt. Så jag hoppas att ledbandet inte är av.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Mickis: Tror nog att Kuparinen har något att säga till Sanny nästa gång dom möts, han var alldeles svart i blicken igår :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues: haha skulle sitta fint det. Var tackligen ful?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Mickis: Det var nog årets understatement!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues: haha, ja jag vet inte, har inte sett det. Men varför klappa inte Kupan i för honom på en gång?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Mickis: Blev faktiskt också förvånad över att Sanny stod upp :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues: Så Kupan gav honom en smäll då?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Mickis: Då hade han väl knappast stått upp :-)
Kommentera

« · 381195