Redigerad kommentar
Lindström: "Ja om man tittade på matchen så såg man tydligt att 2-3 spelare i Bif inte spelade för laget"
Synd att du inte tittade på matchen då.
Vi som såg den märkte nämligen att alla slet hårt i 60 minuter och gjorde ett bra dagsverke för laget.
Redigerad kommentar
Huge: Titta igenom på hockeyligan innan du ens uttalar dig i frågan..
Intressant att du ledde häxjakten mot Bäckströms nyttjande av 99 men kallar en sån risig lirare som Lauritz för Gretzky.
Ska jag vara ärlig tror jag Wayne Gretzky hellre sammankopplas med Bäckis än med Sebastian "Kladd" Lauritzen.
Redigerad kommentar
foppa78:
Jag tycker man ska ge honom några matcher till innan man ens börjar fundera på något sådant, däremot har han inget i första eller andralinan att göra.
Huge: Få se nu. Du vill inte uttala dig om #16 på grund av att du inte vet vad hans uppgifter var i situationerna som diskuteras. Men du skriver långa inlägg om allt annat. Är du mer insatt i dessa frågor,
Man blir lite nyfiken...
Oavsett om Lauritzen tog två dumma utvisningar eller inte, så påverkade det inte matchresultatet. Om jag känner er rätt, Gurra och Huge, så kommer ingen av er ge med sig. Vi kanske kan lämna diskussionen och se framåt istället...eller också kanske ni kan bubbla varann?
För egen del tyckte jag försvarsspelet var bra igår, och är på väg åt rätt håll. Laget sorterar ut bra i egen zon. Löf har kommit upp en nivå och Persson tycker jag ger mer stabilitet på backsidan. Så synd att Bertilsson är borta...