arnio: först och främst så har jag 20 mil upp till Gävle och det är svårt att hinna dit om man har jobbat till 1400 :-))
Skapligt med mål, tror det blir svårt att stänga denna match även med två målsledning ... och just nu 5-4 till HV :-(
Dream Team: Vart jag är... Nu är jag hemma och tidigare så har jag jobbat ihop lite kosing sm man kan slösa på Mommas krog samt O'learys i Kiruna i jul/nyår
Konstig match i Gävle, tur man inte var där samt det var nog lika bra för dig att inte vara hemma i Timrå i em. Nä tur att det är uppehåll nu så att man som supporter också kan ladda batterierna.
Ang OT trådar i respektive så är det ju tillåtet men att plocka bort en oförarglig tråd mot att en annan får vara kvar är konstigt.
arnio: Tja vad ska man säga,jag satt precis ovanför där det hände,o jag tror att Gavlerinken/Läkerol Arena aldrig har sett en mer klockren tackling än den "Alma" gav Remstam.Jag tror mer man ska anklaga dessa granithårda plexi för att Remstam blev skadad,o skulle finnen som dömde ha nån som helst konsekvens i sina beslut så hade HV-killen som proppade Nick oxå fått en tvåa,men icke.......Annars då?Jo vi gör en helt okej match om man tar bort delar av första perren där det slås indianare,tappas puckar på fel ställen osv,med lite oflyt kunde HV ha lett med 4-5 puckar efter första.Men i andra kom vi ut o visade att det finns kapacitet i laget,o gjorde två snygga kassar på HV,men det blev för mycket raggar hockey,med chanser fram och åter,o på ett gjorde HV femman.I tredje så har vi otroligt många chanser att sätta en kvittering,men oförmåga o ett bra måålvaktsspel av Ersberg gjorde att vi blev nollad ei tredje,
Matchens höjdare:Oves passning till Månsson mellan benen som gav honom öppen kasse o 3-3.......
.......Trevlig resa förresten,med Brynäs Stockholm.måste tacka för Ullis o hennes Chokladtomtar som hon bjöd på,så långt slår hon Olle o Micke.P........:)))
Passet som Molin gjorde till Månsson, kommer vi få se ett sådant snyggt mål i ES igen :-)
GävleLasse: "Flygis liknade matchen med en ping-pong match på presskonferensen"
Det var alltså därför han stod med båda händerna i byxfickan hela matchen,han körde helt enkelt lite fickpingis:)
arnio: Herre jösses, herre jösses. Vilket jävla juel. Tur för att Angell gjorde mål annars så hade det blivit boxen...
Fast nu ser det tyvärr värre ut för Angell efter att fått en riktig kyss.