Det här var så väntat så väntat så väntat. Rahm är en sjukt förutsägbar spelare. Och satan vad nära det var att hans fummel gav 4-5 i slutet.
Kul att kommentatorn "tycker synd" om honom med, att han "kom fel in i matchen". Måste vara hans första Brynäsmatch.
Känner mig fasansfullt engegerad inför förlängningen.....
Erat:Snälla Brynäs,försök att sälja Robin Rahm,om det är möjligt.
LindströmDetta var ingen segr utan ett förlorat poäng.... Det kan iof vara så att vi borde vinna Bragdguld som kan ta 2 pinnar med en protes i mål.. Grymt besviken.
Redigerad kommentar
Gurra88:Ja håller med Han har studerat 2 år i Schweiz käre Rahm på ostfabriken... maken till ihålig målvakt var länge sedan man såg
Robin Rahm kan inte fånga puuuck! Robin Rahm kan inte fånga puuuck!
Inte fånga puck! Inte fånga puck! Robin Rahm kan inte fånga puck!.
Ny ramsa?
Har väldigt mycket tankar i mig men väljer att skriva ner en.
Cody Franson är våran bästa back just nu ihop med Gunde. Fan va bra han har varit de senaste.
GO CODY!
Johan Norrström: Räcker att skeppa hem honom. Billigare än flyg från Finland. Brynäs verkar ju inte ha så bra ekonomi.
2-2 eller 4-4 mot bottenlag nummer 1 är skitsamma. Lika dåligt hursomhelst.
Huge:" Dom som hånar och förlöjligar våra egna spelare härinne har förmodligen varit mobbare själva under skoltiden. Patetiskt att läsa inläggen härinne under match, maken till omogna barnrumpor får man leta efter."
Och du svarar med mogna påhopp som gamnackar barnrumpor och liknande.
Håll du käft och kryp in i din förljugna lila bubbla.
Huge:"Även om Rahm gör en blek insats så får han heller inte så mkt hjälp att rensa undan returerna."
Kanske för att det blir retur på varenda jävla skott??
Missade du den lilla detaljen idag att Rahm på fullaste allvar knappt höll en endaste puck?
"Som matchen gestaltade sig så är väl resultatet ändå rättvist, dom hade faktiskt en ribbträff i slutsekunderna."
Vi ska vara glada att asplövet inte lyckades släppa in mer mål än fyra. Men att kalla det rättvist är ju rent löjligt.
Gurra88:Ärligt talat jag vet inte vad som vore skönast. Ett nytt SM Guld eller ett filter som gjorde att man slapp se Huges patetiska jävla inlägg.
Det ska bli högintressant att se vad som händer framöver. Något säger mig att en ny målvakt kommer att tas in i truppen. För Rahm håller inte ens Div4 klass.
Redigerad kommentar
Huge:
Förlåt om en leksing lägger sig i men varför blanda in andra skribenters familjer när du skall debattera? Du är verkligen en idiot. Jag har aldrig mobbat någon heller i hela mitt liv men lik förbannat så gnäller jag när mitt lag oavsett om det är Leksand eller Liverpool spelar dåligt eller när en spelare underpresterar. Det är helt naturligt men kanske inte för dig. Tycker du borde be foppa om ursäkt för det där är fan inte okej Huge. Jag lär mina 10 åriga fritidsbarn att vårda språket och be om ursäkt när dom varit fula i munnen och det funkar, det borde rimligtvis funka med dig också eller? Tönt!
Redigerad kommentar
Huge:
Jag försvarar ingen och dom är väl inga mobbare? Dom uttrycker sitt missnöje över ett lag, ett lag som dom lägger ner hjärta och själ i och följer varje match dock på olika sätt. Ett lag som dom ställer krav på , ett lag som är regerande svenska mästare m.m Jag har lagt ner massvis med tid och pengar på Leksand de senaste åren , flera 100 mil efter vägarna tusentals kronor m.m men nu när du förmodligen vet hur klubben är skött och att ni själva " Brynäs " inte heller hade det så bra ekonmiskt sett för några år sedan så börjar jag ledsna. Man måste få klaga och kalla folk för värdelös och sopa m.m utan att man skall bli betraktad som mobbare. Dom är heltidsproffs och har bra betalt och man förväntar sig att de skall prestera eller hur?
Redigerad kommentar
Huge:
Återigen? Är det mobbing om man kallar en målvakt eller utespelare för värdelös? Skulle inte tro det va.
Skitstöveln: Råka gilla ditt inlägg där, var såklart inte meningen. Varför kallar du mig dampunge? Låg nivå på dig, mer patetisk än Brynäs just nu.
Skitstövel