Huge: Varför kan du inte bara säga att han var totalt värdelös? 2,5 år borta från hockeyn har tydligen satt sina spår.
Huge: En tönt är en överdrivet engagerad tatuerad familjefar som kastar skit och hånar egna spelare bara för att vi förlorat.
Och du snackar om mobbare vad fan skriver du själv då idiot en dag kanske du och jag möts får se om du är lika kaxig då?
Rahm får tar på sig ett eller två mål och ger ett osäkert intryck. Att han inte räcker till just nu är ingen hemlighet. Sen hade han dessutom rätt kass hjälp idag.
Kul att vi trots allt får 2 poäng, hade känts riktigt surt att torska hemma mot Rbk.
Det som är mest beklämmande just nu är denna gästboken. Känns som man loggat in på nån jävla tonårig bruds blogg och läser om hennes bråk och problem.
Lite bråk och argumenatation är bara kul, men fan..upp med nivån.
foppa78: Jag vet många som skulle vilja ha ett snack med idioten. Dyker han upp så finns det risk att den kön blir längre än korvkön.
Huge: Problemet är att du inte vågar möta de du kastar skit på här inne face to face.. Du gömmer dig bakom en skärm, det om något är patetiskt.
Bra värvning av Rahm förresten av din käre Sundlöv.
Alla ni som kastar skit kan väl starta någon gemensam konversation, så kan ni mäta eran kuk för varann utan att vi "vanliga" personer kan slippa se era patetiska inlägg.
Ni får gärna agrumentera med varann, men håll det på en vuxen nivå! Eller så ignonerar ni varann, svårare än så är det inte!
SKÄRP ER!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Reagerade på videobedömningen igår när Timrå fick ett mål godkänt fram till 3-2.
Deras kille står med båda skridskorna innanför målområdet och mitt i ansiktet på AIK:s målvakt, som inte har en chans att komma ut mot skytten.
Målet godkänns.
Minns Enterfeldts bortdömda mål i förlängningen mot just AIK på Hovet.
Exakt samma scenario, men vårt mål döms bort.
Märkligt, om man tänker efter. Eller kanske inte...
Huge:
Du menar Järnkroks mål i förlängningen mot AIK?
Gurra88 och Huge:
Tror ni att ni någonsin kommer komma överens angående Rahm? Det känns som om ni står längre ifrån varann än NHL-ägarna och spelarfacket.
Är det lönt att vi skickar in en medlare eller ska ni ställa in säsongen nu med detsamma? Vi är många som hoppas på det sistnämnda...
Gurra88: "ja enligt dig så var ju målvaktsspelet som att lära sig att cykla? Det satt väl i ryggmärgen?"
Nä, nu sitter du och fabulerar igen.
Ja sa att grunderna i målvaktsspelet självfallet sitter kvar, när man en gång lärt in dom. Ungefär som när man lär sig att cykla: har man en gång lärt sig så sitter det där för resten av livet, mer eller mindre.
Med grunderna menas hur man rör sig i målet, plockar en puck, slajdar i sidled, räddar med stöten osv.
Saker som man självfallet måste fräscha upp efter en längre tids frånvaro från framförallt matcher.
Och jag har heller aldrig sagt att han inte skulle få några problem med att komma in i spelet, som du påstår.
Det är din vanliga brist på läsförståelse som återigen gör sig påmind.
Har du varit i Eskilstuna och blivit smittad?
Huge:"Och jag har heller aldrig sagt att han inte skulle få några problem med att komma in i spelet, som du påstår."
Vill minnas att du skrev i höstas att du inte skulle bli förvånad om Rahm hade tagit över förstaspaden till jul. Då får han träna hårt...
Angående ditt tidigare inlägg med dina vanliga påhopp så kan jag tala om för dig att jag HAR sagt till spelare vad jag tycker och tänker. På den tiden jag bodde i Gävle hade jag ganska bra kontakt med ett flertal spelare. Även Boorken har fått sin skopa kritik från min sida.
Frågan kvarstår dock om DU vågar komma med dina påhopp till mig, Foppa eller någon annan öga mot öga.
Huge:
Sluta vara så jävla bitter hela tiden, ut och få ett ligg för fan..
Redigerad kommentar
Johan Norrström:Men varför hymla? Man skriver vad man tycker. Eller är du rädd att få huge efter dig? Han ska visst vara riktigt tuff..
..för att vara en överårig busschaufför.
Redigerad kommentar