Brynäs IF

727830 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃

« · 1673514 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bifbiffen:du tror inte skadeläget kan spela in? Kort om folk i sju raka täta matcher. När sedan 16 skänker ett mål efter 30sek är det inte så konstigt att luften går ur. 
Kommentera

Tack för en fantastisk uppryckning den här säsongen Brynäs! Vem trodde på slutspel för 3 månader sedan?? Och vem trodde vi skulle vara såhär jobbiga mot Saik i en kvartsfinal?? (Sista matchen som undantag, soppan tog slut!) Spännande nästa säsong, viktigt nu att låsa de spelare vi vill ha kvar och att Bulan/Petter får en hel sommar på sig att slipa på Pp/Bp samt att Bz får svinga med trollspöt!! Vi har många juniorer som kommer underifrån och den blandningen med rutinerade och junisar i nästa säsongs trupp påminner om guldtruppen 2012!! Älska Brynäs IF!
Kommentera

Bifbiffen: Tyck du det, hade också hoppats på bättre idag, men inte förväntat mig det.
Kommentera

Forsberg 1978: Helt otroligt. Total genomklappning när det gäller som mest. Skönt att det är sista matchen för vissa spelare. Eklund för att nämna en
Kommentera

hahii: Får känslan av Bagdad Bob nivå att våran PP back har gjort 0 mål i den spelformen på 55+3+4 matcher.
Kommentera

hahii: Haha aa mer än 1000 skott tror jag!! 😂
Kommentera

Bratwursten: Ja det har jag. Vi snurrar väldigt bra men är ganska ofarliga då vi inte kan göra mål. SAIK behöver en halvchans för att göra sina. Så inte imponerad. Förväntade mig 4-0. Trodde dock att man skulle bjuda till sista hemmamatchen. Ynkligt
Kommentera

Bifbiffen: Ojojoj vad jag får vakta tungan nu, men vad fan är det som händer hur kan det få se ut så här??? Fan
Kommentera

Davey_22: Det speglar prestationen. Är du feminist så ber jag om ursäkt. Men du förstår vad jag menar.
Kommentera

Lindström: skulle vara intressant att se statistik gällande hur många puckar Djoos skjutit på täckande spelare. Måste vara ett fantastiskt dåligt rekord.
Kommentera

Bifbiffen: Har du kollat på tex match 2 och 3 ? då behöver jag inte ens förklara mig.
Kommentera

Bratwursten: Överträffat dina förväntningar? Vad var dina förväntningar? 5-0 i matcher?
Kommentera

Bratwursten: Eklund & Kilas är nog fan dom sämsta jag sett på länge.
Kilas N O L L mål. Säger en del om hans spets..
Eklund Mr. Indian, SOPA, är så man saknar Ola S..
Kommentera

Zappaholic: Det är trist att det ska sluta på detta sätt,
Men va fan jag är stolt över grabbarna , vi får hoppas någon kan stoppa dessa svin
Dom har verkligen skunkit i mina ögon , har varit imponerad av saik .
Nu är jag bara äcklad ,
Min önskan är nu att Brynäs gör allt för att förlänga med Bill Sweatt och Slovak .
Brodin kommer lämna ta med Eklund , Blomman får gå .
Nu börjar en spännande silly ,
Bulan får jobba en sommar med laget och jag har enormt stor tro på att nästa säsong
kommer bli en härlig tid . Väl mött i silly tid kära Brynäs vänner.
Mvh Rogga
Kommentera

Bifbiffen: Kärringar ? Du är ingen Brynäsare. 
Kommentera

Mm majoriteten av hockeysverige trodde att de skulle se ut som det gör idag, varje match mot Skellefteå, vilket det inte gjort.
Kommentera

Bratwursten: Brynäs har gjort en suverän matchserie ändå! Ni ska ha all heder.
Kommentera

Bifbiffen: Var skrev jag att jag var imponerad? Hade realistiska förväntningar och de har Brynäs överträffat, sen har det varit lite stolpe ut också tyvärr. SAIK är helt enkelt bättre också 4-0 talar sitt tydliga språk
Kommentera

Bratwursten: Stolt att man viker sig som kärringar när det betyder som mest? Haha. 
Kommentera

Visst fan, det är en period kvar....
Kommentera

Vilket bottennapp! Hur ska Brynäs få tag i 4-5 nya backar till nästa säsong? Jag tror tyvärr inte att Sweatt kommer att stanna i Brynäs. Det måste vara frustrerande att se laget klappa samman alltför ofta pga idiotiska individuella misstag ofta i backlinjen. Det lustiga är att Bulan sa innan matchen att man just hade gått igenom att vara noggranna med slarvmisstag. Bengtzén och C:o har ett enormt jobb att bygga upp ett försvar till nästa säsong.

Kommentera

Lindström: Måste såklart medge att det är skit nu, klarar inte av att kolla mer idag soppatorsk, all heder ändå till Brynäs med tanke på förutsättningarna!

/ Stolt Brynäsare

Kommentera

Tycker inte det är så jävla konstigt detta. Vi har slitit hårt på truppen med skador och play in. Och när Eklund dödar den sista energin direkt i matchen med en indianare så blire liksom slut på bensin..

Synd att siffrorna drar iväg dock.

Redigerad kommentar

Kommentera

Bratwursten: Behövs inte mycket för att imponera på dig. Men när man endast kan förlita sig på en spelare (Rödin) har man inte mycket att komma med. Förnedring
Kommentera

Zappaholic: Lite synd bara att avsluta säsongen med flaggan i botten. Det är en bit kvar till guldet nästa säsong.
Kommentera

Djoos kan packa väskan nu och sikta in sig på WCHL resten av karriären.
Kommentera

Sämsta matchen när det betyder som mest. Är inte ens förvånad😠😠😠
Kommentera

Qvarre: äh låten är nog som domaren; hellre än bra :-)
Men lite punkkult
Kommentera

Med tanke på förväntningarna innan matchserien, tycker jag Brynäs har stått upp över förväntan, Skräll om inte Saik tar guldet.

12-0 i matcher ingen omöjlighet 

Kommentera

Zappaholic: Spelmässigt. Kan man inte göra mål spelar det ingen roll. Skellefteå gör precis vad som behövs inte mer. Underbart med Bengtzen, Bulan och Petter från start nästa säsong så kanske vi kan få en tanke bakom lagbygget framöver.
Kommentera

Lindström: vänta bara. Djoos är inne ;)
Kommentera

7 PPen 0 mål så långt i matchen, spela 5 backar nu Bulan!!
Kommentera

Tommy:
Nej, den har " missat. Får kolla in den på Spotify.
Bra där domaren, den får du ett assistpoäng för, jävla dåre.
Kommentera

Denna match är såklart skit, spelar ingen roll dock resultatet ikväll, är stolt över Brynäs att de har stått upp så bra som de gjort tidigare.
Kommentera

Arto är helt jävla dum i huvudet!
Kommentera

Bifbiffen: Förnedrade?? Hur fan tänker du nu? Alla har ju tippat 4-0, vi har ett gäng tunga skador. Alla har sett hur nära vi varit SAIK i tre matcher. Saik-fans har sett det, experter har sett det. Du har inte sett det. Möjligtvis munkas också. Men du är ju expert. Du har ju varit i hetluften.
Kommentera

Domaren.. Vi behövde inte att du gjorde en hemsk match ännu hemskare. Mycket svagt. Patetiskt.
Kommentera

Bratwursten: Så stor skillnad ska det inte vara. Men det här är totalt förnedring.
Kommentera

Fan vilket dåligt slutspelslag vi är. Inte i närheten av något Kings inte, snarare mer likheter med Sharks. Känns som vi radar upp storförluster i kvartsfinaler.
Kommentera

Varför är det bara Bif som hamnar i knä på egen målis VARJE gång?
Dags att kötta lite nu, för hockey kan vi då inte spela ikväll.
Kommentera

Våra juniorer spelar juniorhockey ikväll. Lite väl tufft program för dom.
Domarna verkar ha kul iallafall......
Kommentera

Bifbiffen: hade kunnat varit 4-0 i matcher och 20-3 i målskillnad få hade höjt på ögonbrynen.
Kommentera

Nä dom hade bestämt sig innan att det var kört, räckte inte med att kolla LA kings
Kommentera

Nä nu bli jag besviken på laget!

Redigerad kommentar

Kommentera

Bratwursten: nej det är man inte förvånad över. Vi är ändå några här som gillat vad vi sett. Sen finns det andra som bara ser i svart eller vitt. Trista typer...
Kommentera

Kan vi få se Wallace eller Brodin släcka lyset för nån i Skellefteå åtminstone?

Inte för mycket begärt.

Kommentera

Bratwursten: Heder? Vi blir förnedrade. Kan inte tänka mig något mer förnedrande sätt. Iofs helt väntat
Kommentera

Qvarre: holiday in Cambodja med Dead Kennedys....hört den gamla hiten?
Kommentera

Vi åker iallafall isåfall med hedern i behåll. faktiskt jävligt viktigt.
Kommentera

Zappaholic: Hoppas ingen är förvånad om det nu slutar 4-0 i matcher va ju ingen högoddsare direkt.
Kommentera

« · 1673514 · »