Brynäs IF

727795 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃

« · 1670225 Till forumet

Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Den var fett skön att skriva😉

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃

70 Rodrigues: Ja det förstår jag! Vila benen nu, på torsdag blir det åka av... ;-)

Kommentera

Kaiser: Hur ska man kunna somna inatt!? alldeles för uppe i varv
Kommentera

skulle inte vara fel med Bertilsson, Andersen å ollas
med ny energi i laget på torsdag
Kommentera

Bratwursten: Jag vill bärsa ! Skit att jag kör med vit arbetsvecka :)
Kommentera

Bratwursten: från kval till kvart är en jävla bonus ! Hoppas bara att vi slipper förnedring i kvarten :)
Kommentera

Är inte rädd för Skellefteå. Får vi Bertil och Andersen tillbaka så ska vi fan kunna ge dom en match!
Kommentera

Davey_22:

stort grattis till Brynäs! Riktigt starkt att slå ut Färjestad på bortaplan, trodde jag inte.

Helt klart förtjänar ni bärs och fest efter denna mini-bragd. Det tycker jag. Väldigt imponerande av er, och hur det än går så kan ni vara riktigt nöjda med er säsong.

GRATTIS, OCH HA EN BRA FEST GRABBAR! NI FIXADE DET! 

Kommentera

Sven Sewage: Tack som fan och skål!
Kommentera

Sven Sewage: Tack för det,Sven. Man får ta några extra bärs på Fredag :)

Det blir tungt tungt att rå på Skellefteå,men förhoppningsvis ska vi kunna bjuda upp till dans.

Kommentera

Natt tack för en förjävla bra kväll Brynäs och alla ni härinne!
Kommentera

Bratwursten: sov försiktigt ! :-)
Härligt att se sporten för en gångs skull oxå
Kommentera

Sven Sewage: Över förväntan med den trupp och alla skador vi har och har haft så jag är då nöjd som fan med kvartsfinal. hoppas också vi kan bjuda på hyfsat motstånd och rolig hockey:))
Kommentera

Haha detta är ju hyfsat roligt. Mycket märkligt att Bengtzén inte får mer uppmärksamhet i media. Det är trots allt han som byggde KHK och gjorde tränarbytet för Brynäs.
Kommentera

Skrubben: Wennerholm gav honom kredd i alla fall, kors!
Kommentera

Skrubben:Garpen har ju kommenterat....
Kommentera

Lunkan: Garpen är bra patetisk som "expert" försöker lite halvdant göra analyser men utöver det är han en enögd supporter som vänder sina åsikter så fort ett lag spelar en bra match
Kommentera

Charles: Garpene är ett skämt.

Då sänkte man 3 öl och nu kommer man sova som ett spädbarn:)

Kommentera

bifhjärta: Är det bara jag som inte får igång matchen på cmore igen? Vill se en gång till....... Nu gärna! Tack:)
Kommentera

pekka85: Jag kan försöka och se om de går
Kommentera

pekka85: Jag har månadsabonnemang på csports, så tror inte jag kan se matchen i repris då tyvärr.. har du cmore på tvn så borde du kunna se den
Kommentera

bifhjärta:Kan sätta en slant på att jag sett om matcher förut. har också månadsabbonemang men det kanske inte funkar. fan också!! ville ju se om målen innan man somnar:)
Kommentera

Brynäs IF är dom bästa!! Tjenixen på er B I F are -nu kolla lite NHL strax- ha d gött =)
Kommentera

Måste ju bara säga det med. Hoppas "Bulan" blir kvar!! =)
Kommentera

pekka85:bifhjärta:Kan sätta en slant på att jag sett om matcher förut. har också månadsabbonemang men det kanske inte funkar. fan också!! ville ju se om målen innan man somnar:)

Detta har jag bråkat med csport med några gånger och dom säger att normalt skall matcherna vara uppe i arkivet 1 timme efter avslut men att det kan ta lite längre tid vi fulla omgångar, i detta fallet så var det ju bara en omgång så jag ser inte vad dom kan ha för ursäkt denna gång? Men mejla dom direkt så att så många som möjligt påpekar detta!

Oj vad det går lätt att jobba idag!:-)

Redigerad kommentar

Kommentera

Forsberg 1978: Nu får vi hoppas på att Andersén, Bertilsson och Ollas är på väg in i slutspelslaget (Ollas kanske mest orealistisk).
Kommentera

bifhjärta: Det var inga goda besked direkt )-:
Kommentera

Drygt 1000 sålda lösbiljetter sålda första 45 minuterna
Kommentera

Brynäslegenden: Jag bokade 4 st vid lunch och då var det kö vid nätbokningen.
Kommentera

Huss:
Minst två hemmamatcher till denna säsong. Dessa matcher borde generera några sköna miljoner och dessa miljoner kan komma väl till användning under Silly:-)
Kommentera

Biljetter bokade! Marknadsavdelningen verkar dock ha strulat till det lite då det är en bild på Thursson på varje matchbiljett ;) Dom blev nog så chockade när Brynäs gick vidare att dom hastade fram förra årets version :)
Kommentera

Brodin klar för DIF enligt expressen synd att dem blandat ihop bilden med Bill Sweat bara
Kommentera

Såg nu att honken21 redan skrivit de sorry
Kommentera

Dallemas:På min data är detBrodin i alla fall!
Kommentera

Buuuuuuuuuulan! Honom alla dagar i veckan före Roger Melin i mina ögon.
Kommentera

bifhjärta: Visste man ju med Bengtzén som sportchef de är ju otroligt lika till mångt och mycket känns det som.

Kommentera

Kul och spännande med en fortsättning för Bulan. Det glädjer mig. Vi ska vara jobbiga att möta.

Förlusten av Brodin känns inte tung. Han har stundtals varit härlig att se på isen. Men nackdelarna är att han är väldigt beroende av sin omgivning (Läs Enterfeldt) och att han tenderat till att ta lite onödiga utvisningar. Hade gärna behållt honom,men jag tror vi kan hitta en spelare som gör samma jobb billigare.

Kommentera

Davey_22: Tycker redan Daniel Mannberg visat att han är den typen, fördelen är att han spelar renare och nackdelen att han inte är lika mycket målskytt.
Kommentera

honken21: Ja,Mannberg är renare och kanske inte lika vårdslös med pucken ibland. Brodin är fysiskt bättre och gör som du säger mer mål.

Mannberg hoppas jag kunna bli en naturlig och bofast fjärdekedja-kämpe som slipper att hoppa mellan kedjor,bara fokusera på sin uppgift.

Redigerad kommentar

Kommentera

Davey_22: Vi kan lika gärna värva tillbaka Widde som ersättare för Brodin. Samma spelartyp och nästan lika tunga.
Kommentera

Huss: Håller helt med. Widings marknadspris borde dessutom gått ner lite sen sist.
Kommentera

Davey_22:Han är inte ens i närheten,Jocke Rhodin skulle passa där,dom är väldigt lika!
Kommentera

faceoff: Brodin är
Mycket mer fysisk än Widing .
Kommentera

faceoff: Lite homegrown spelare som återvänder vore fint. Jocke Rohdin, Wänna och/eller Widde för att bara nämna några.
Kommentera

Intervju med Bulan!
Kommentera

faceoff: Rohdin är inte lika spelskicklig som Brodin, inte lika snabb på rören som Widde. Men jag gillar spelartypen. Mannberg i all ära men han är för liten för sin spelstil om man nu får uttrycka det så.
Kommentera

Huss: Ser alla dagar i veckan hellre Rhodin i laget än Brodin.

Säkert minst halva pengen och hemmvändare vilket jag tycker man ska föredra.

Kommentera

Huss:För min del så kan ngn annan ta Wänna/som har vart skadad länge,Widde kan s/aik behålla!
Kommentera

« · 1670225