70 Rodrigues: Ja det förstår jag! Vila benen nu, på torsdag blir det åka av... ;-)
Davey_22:
stort grattis till Brynäs! Riktigt starkt att slå ut Färjestad på bortaplan, trodde jag inte.
Helt klart förtjänar ni bärs och fest efter denna mini-bragd. Det tycker jag. Väldigt imponerande av er, och hur det än går så kan ni vara riktigt nöjda med er säsong.
GRATTIS, OCH HA EN BRA FEST GRABBAR! NI FIXADE DET!
Sven Sewage: Tack för det,Sven. Man får ta några extra bärs på Fredag :)
Det blir tungt tungt att rå på Skellefteå,men förhoppningsvis ska vi kunna bjuda upp till dans.
Charles: Garpene är ett skämt.
Då sänkte man 3 öl och nu kommer man sova som ett spädbarn:)
pekka85:bifhjärta:Kan sätta en slant på att jag sett om matcher förut. har också månadsabbonemang men det kanske inte funkar. fan också!! ville ju se om målen innan man somnar:)
Detta har jag bråkat med csport med några gånger och dom säger att normalt skall matcherna vara uppe i arkivet 1 timme efter avslut men att det kan ta lite längre tid vi fulla omgångar, i detta fallet så var det ju bara en omgång så jag ser inte vad dom kan ha för ursäkt denna gång? Men mejla dom direkt så att så många som möjligt påpekar detta!
Oj vad det går lätt att jobba idag!:-)
Redigerad kommentar
bifhjärta: Visste man ju med Bengtzén som sportchef de är ju otroligt lika till mångt och mycket känns det som.
Kul och spännande med en fortsättning för Bulan. Det glädjer mig. Vi ska vara jobbiga att möta.
Förlusten av Brodin känns inte tung. Han har stundtals varit härlig att se på isen. Men nackdelarna är att han är väldigt beroende av sin omgivning (Läs Enterfeldt) och att han tenderat till att ta lite onödiga utvisningar. Hade gärna behållt honom,men jag tror vi kan hitta en spelare som gör samma jobb billigare.
honken21: Ja,Mannberg är renare och kanske inte lika vårdslös med pucken ibland. Brodin är fysiskt bättre och gör som du säger mer mål.
Mannberg hoppas jag kunna bli en naturlig och bofast fjärdekedja-kämpe som slipper att hoppa mellan kedjor,bara fokusera på sin uppgift.
Redigerad kommentar
Huss: Ser alla dagar i veckan hellre Rhodin i laget än Brodin.
Säkert minst halva pengen och hemmvändare vilket jag tycker man ska föredra.
Redigerad kommentar