Jajjen: Ja du är urtypen av en Ja-sägare. Helt kravlöst hänger du med Brynäs ner i avgrunden.
Vänta dig inga medaljer.
Jajjen: Ja det är verkligen upphetsande att se Brynäs slå ifrån sig i 55 minuter och sedan höra Cz gnälla om att man är inneffektiva...
1 mål på seriens sämsta målvakt senast i Läkerolen.
Rödin var en gryende "idol" en spelare som publiken gillar. Nu är han bänkad. Det skulle vara högitressant att få en motiering.
Gurra88: De får göra bäst de vill... Jag har slutat bry mig. De kommer att köra föreningen i graven på det sätt man gör nu.
Gurra88: Det går nog inte... Nån måste ju vilja låna. Du vet väl vad som händer med böcker som inte lånas ut på bibblan.. Källaren ett tag sedan skeppas de iväg som bränsle till Gävle Energi...
Fast i deras fall går det nog inte, miljöskatterna skulle bli för höga.
Gurra88: Att det kommer reaktioner efter att man spelat -2 kanske inte är så konstigt. Fast ändå är det jävligt konstigt med tanke på att Hansen och de andra spelade -2 mot modo.. då utan reprisalier.
Cz vet inte vad han håller på med. Det finns ingen logik eller linje i hans uttagningar. Nej det blir som vanligt. Uddlöst och nedcheckade. Sen kommer de att grina efteråt om att det är så dåligt med publik.
Jag är på gränsen till att ge upp helt. Jag har gradvis tappat intresset för brynäs. Jag Orkar inte se på när man kör en anrik förening i botten på det här sättet.
Bissett19: Sandin var -2 igår men att bara bänka EN i den linan känns fel. Ett av målen gjordes väl av Granis gubbe...'
Man kan ju undra vad Rödin gjorde som var så dåligt...Skall man peta folk baserat på såna saker så kanske man skulle ta en titt på fler spelare.
Kahnberg och han totalt jävla onödiga hakningar som ett exempel. Eller varför inte Dackells idiotutvisning sent i Matchen igår.
Jajjen: Jag har nog gjort mer än du tror... Jag har till och med fått grafisk form plankad av Brynäs. Detta i samband med att jag lade fram lite idéer till en Brynäsalmanacka där alla matcher var uppsatta samt en hel del annat kul.
exempelvis några "Visste du att.." för varje månad. Den grafiska formen som du ser uppe i taket känns väldig lik de jag gjorde till det förslaget. Det kanske finns några här som kommer ihåg att jag hade några såna ute här på HS.
Jag har även kommit med fler förslag om saker och ting som man skulle kunna göra för att få mer "reklam"
Billboards vid riks 80 och E4 när man kör in i Gävle från norr och söder. Billboards där man ser att man är i Brynäsland och sedan information om nästa match.
Grejen är att de är så jävla inskränkta i den föreningen att de förkastar ALLT som inte kommer från dem själva...