Brynäs IF

731179 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF-Timrå IK 24/2-11

« · 1352693 Till forumet

Sv: Brynäs IF-Timrå IK 24/2-11
Man kam verkligen bli gråhårig på Brynäs...Men jäklar va sköööönt att dom vann ikväll!!! =D
Kommentera

Nu ska det förbannat mycket till om vi inte ska ta slutspelet. Tycker kvällens kommentator på c+ extra beskrev matchen bäst. "Fri lejd i båda slotten." Hoppas vi kan toppa formen nu framåt kvartfinalerna.
Kommentera

MarcusElving: Kände exakt samma sak när jag såg klippet!
Kommentera

Bissett19: Klart en tidningsanka! ;-)
Kan man inte ta en bänkning så är det dåligt.
Kommentera

Bissett19: En bänkning måste man kunna ta utan att börja grina, bara bita ihop och göra det bättre nästa gång. Stor eloge till Czarnecki som vågade bänka en "ledarfigur" som Dackell. Man kan ju nästan tro att Czarnecki är inne och läser i gb:n ;-)
Kommentera

Bissett19:Får hoppas att gårdagens match var en tillfällig dipp av Dackell så att det inte blir som i förra årets slutspel att han försvinner totalt precis som Dixon och några till? Vi behöver en Dackell i toppform i slutspelet om det ska gå bra.
Kommentera

70 Rodrigues: Ja för kan man inte ta en bänkning som en ledar figur, vad ska då resten av truppen lära sig... PATETISKT!
Kommentera

Foppaklass på Sundström glimtvis igår. Åtminstone vad gäller balans och hårdhet. Men varför så ojämn?
Kommentera

bradberry: Riktigt kul att se Susse igår, hans jävlarenamma skulle behövas på flera händer i laget!!!

Redigerad kommentar

Kommentera

70 Rodrigues: Ja, "supertalangen" Sundström är ju riktigt bra var femtonde match ungefär - det är ju synd att det inte händer oftare.
Kommentera

70 Rodrigues: PK'n var ju intressant. Först säger CZ att det inte vara "skada i alla fall" som föranledde bänkningen sedan verkar han komma på sin lilla anka och säger att det kanske var en skada.

1. Kommunikationen i båset. Vore jag tränare för Brynäs så skulle jag inte vänta med besked på en av mina "viktigaste spelare" som CZ sagt förr. Alltså är en skada högst tvivelaktig.

Kommer Dackell vara bänkad nästa match där man "skyller" på en lättare skada? Det skulle vara en rökridå i Brynäsklass.

2. En Kaptem FÅR INTE UNDER NÅGRA OMSTÄNDIGHETER agera som Dacke gjorde (OM det nu inte var en skada) och har han lämnat i ilska/frustration så skall C'et rivas från hans bröst. OMGÅENDE.

Sånt själviskt agerande kan inte accepteras oavsett vem det gäller allrahelst kaptenen i laget.
Kommentera

Anders Berg: Kanske om han hade mer speltid. Jag tycker att han ofta gör bra ifrån sig. Grym vid sargerna, grym på att täcka puck och har bra offensiva tacklingar.
Kommentera

GävleLasse: Ja mycket kryptiskt från NC.
Hur länge blir Svedda borta, prognos nån?
Kommentera

« · 1352693