Brynäs IF

724339 inlägg · 7957 ämnen

Brynäs IF-Timrå IK

« · 626723 · » Till forumet


Brynäs IF-Timrå IK
Startar en ny tråd till den viktiga matchen imorrn..............


Frågan är ju vad Boorken ska ställa upp med för lag,nu när Björne o Månsson troligtvis inye spelar......suck suck suck!!

Info på hemsidan,se länk!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: Det kommer att bli tungt. Dels så kommer nog Boork att få "förstärka" laget med juniorer och dels så kommer våra etablerade spelare återigen få dra ett tungt lass. Precis tvärtemot vad Boork predikade om inför säsongen.

Det kommer att krävas mer effektivitet över hela banan och ett knivskarpt målskytte, en insats utöver det vanliga för att vinna.

Om det skulle bli vinst så är det fortfarande långt kvar till att man skall ge dem godkänt, det kommer att krävas ett flertal matcher med framgång innan man kan kosta på sig att anse att det har vänt.

Med denna förtuning av truppen i kombination med de skador som kommer så kommer det att bli ruggigt tungt för de få som är hela.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: Morgon dagens match är inte heller en lätt match, men i och för sig så finns det inga lättare matcher för Brynäs nu för tiden. men jag tippar 3-2 till Brynäs
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
79 Andersson: Ingen blir väl gladare än oss Brynäsfans
om vi vinner i morgon....Tyvärr, tror jag dock att det blir torsk igen 3-5 är mitt tips men jag hoppas att jag har fel.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
brynästigern: jag är rädd att du får rätt i att Brynäs torskar ännu en match, men jag hoppas själv klart att vi får fel för en gång skull
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
79 Andersson: Hoppet är det sista som överger en....sägs det.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
brynästigern: japp, man säger ju så
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
förlorar ni imorgon?
ja det gör ni ..
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
brynästigern: Ikväll är det varning för ojämna bedömningar,matchen döms av ryssen Bulanov..............

Såg matchen mellan Frölunda o LHC igår o där dömde en tysk som hade otroligt ojämna bedömningar,eller säg så här han hittade utvisningar som ingen annan såg,sen kunde han släppa solklara hakningar!!

Så ikväll gäller om vi ska ha chans på seger att Boxplay o Powerplay stämmer.....
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: Jag skäms lite men jag hoppas att det visar sig vara en hemmadomare...sen hoppas jag Aarnio mosar Sanny, men det skäms jag inte över.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Gusten: Jo det måste ju vara Anttis huvuduppgift ikväll..........
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Biljetter priser till i dag.
200 första ståplats biljetterna 20kr/st mot uppvisat färdbevis eller busskort som gäller den 28/11.
Eller dom 100 första sittplatserna köp 2 betala för 1 om du har stadsbusskort.
Så i kväll blir det inga gävle bor som sitter på HS.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: Håller med dig....som tur är är vi väl fortfarande bäst i boxplay,hoppas att den statistiken håller i sig efter kvällen. Skadar ju inte om powerplay förbättras också.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Vilken jävla negativ tråd "MOT KVALSERIEN" .. Herregud vi har spelat halva serien, och vi ligger inte ens på kval.. så löjligt bara tkr jag !
Jag tippar kvällens match , 3 - 2 till Brynäs, nu kommer förhoppningsvis vändningen ! :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Det är islossning på gång...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Timrå trummar på i Brynäszonen
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Timrå trummar på i Brynäszonen
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Timrå trummar på i Brynäszonen
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
PP nu !!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
90Steen_: hur fan visste du det 1 min i förväg?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
90Steen_: hur fan visste du det 1 min i förväg?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Ännu en TIK utv. ! :D
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
arnio: lyssnar på webben ..
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
90Steen_: jag verkar ha en mystisk fördröjning på min webradio..nu gör vi 1-0
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
hehe ännu en tikutv.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bra Ove
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
ähh dåligt nu får dom väl göra mål med så mkt pp !
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
90Steen_: Power play och vi har svårt att komma ur egen zon? Låter mer Coward Play.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
90Steen_: brynäs kom fan inte ur egen zon i pp....4pp och inte en het målchans...känner mig uppgiven redan.....heja heja
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Aaa suck suck .. grymmt jobbigt att lyssna på ..
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Men göööör mål nudå ! Faan dom spelar så kasst !
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Men göööör mål nudå ! Faan dom spelar så kasst !
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Men göööör mål nudå ! Faan dom spelar så kasst !
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
90Steen_: ojj 3 st :) hehe
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Vi skall vara glada att vi inte spelar så bra powerplay som Nybro gjorde mot Rögle igår.De släppte in 4 st mål i powerplay.Måste nästan vara rekord.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
svennis: hahahah
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
nähäpp inget mål i PP denna gång heller .. fan håller dom på med ? suck ..
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
0 - 0 efter sen LAM första period ..11 - 7 skotten
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
90Steen_: En av få matcher jag haft nöjet att se denna säsong, såg premiären och sen de mot mitt FBK förstås. Det jag slås av än en gång är hur passivt laget verkar uppträda. Är det något som återkommer i andra matcher? Samt en annan sak, hur oerhört tyst det är i klassiska Gavlerinken, kanske är det ljudupptagningen som spökar iofs.

Men men oavgjort än sålänge och snart kommer nog ledningsmålet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Folk har väl inte så mkt att heja på nåttmer, det hjälper ju aldrig .. men visst det är väldigt tyst i gamla goda Gavlis, men det är väl inte bara här :P
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Liket lever..vi har i alla fall fortfarande 1 poäng och Djurgården ligger under...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
arnio: Klart att det blir tysst när Bif aldrig vinner..
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Nåt att tilläga är att Björn Danielsson gjorde sitt första elitserie mål mot just timrå! (på straff)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
arnio: Ser matchen på säsongskortet,kan beskrivas med ett ord :SEGT!!



Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Har just sett en av de sämsta perioder i mannaminne.Så jävla uselt som Brynäs spelar tror man knappt är möjligt.5 utv för TIK och dom skapar INGENTING! 5 mot 5 är Timrå överlägsna.

Finns bara ett bot! VÄRVA SUNDLÖV!!! 10-12 stycken.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
arnio: Ja kan ju vara så, men då skulle det vara riktigt tyst i Ejendal men så är ju inte fallet =)

Asplund i motståndarkassen har jag goda minnen av, så jag tror mina satsade slantar på Brynäs kommer generera vinst.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
11 skott....Det blir i snitt 1 skott per PP-minut.....
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Det enda roliga med perioden var när Aspen nickade bort ett skott från en av våra backar med flit!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: Ja,det här var jävligt illa.Man trodde dom åtminstonde skulle försöka.Fast det kanske dom gör,men kan inte bättre än så här.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
KOM IGEN NU KILLAR !! Skapa nu förfan !!
Kommentera

« · 626723 · »