70 Rodrigues: Konstigt val av spelare måste jag säga. Poängen var väl att spelaren skulle ha #100 hela säsongen och Jacke lär ju inte bli kvar i Brynäs.
Det skulle vara om Ottawa blivit osäkra på hans tendens att bli skadad.
70 Rodrigues: Jag tippar 4-2 sista i tom kasse.
2 mål i PP, Gunderson och Granström sedan ett av järnkrok och Hansen i tom kasse
Burken: " Konstigt val av spelare måste jag säga. Poängen var väl att spelaren skulle ha #100 hela säsongen och Jacke lär ju inte bli kvar i Brynäs."
???
Poängen är väl snarare att LAGKAPTENEN ska bära tröjan under säsongen, oavsett vem som för tillfället har det förtroendet.
Huge: Ja frågan är om det är LAGKAPTENEN som skall ha tröja nummer 100 för det blir ju knixigt i och med att man måste anmäla tröjnummer till HL innan säsog...
Jag tror snarare att man valde Dackell för att han är en profil i laget
Redigerad kommentar
arnio: Ja det tror jag. Får vi bara bukt med deras förstalina och deras PP så är chanserna stora. Förtsatt att inte Gerber står på skallen som han har för vana att göra emellanåt.
Jag har tippat 4-2
Redigerad kommentar
Gurra88:Widing har ju spelat i alla möjliga tänkbara konstellationer och bränt öppna mål.
He's lost his mojo!
Burken:"Den parameter som jag glömde var deras målvaktsproblem därför tippade jag förlust."
Hm innan match så var ju målvaktsproblemen uppe och din ytterst kompetenta analys då var:
"70 Rodrigues: Det skulle inte förvåna mig ett dug om vem de än ställer i kassen gör sitt livs match..."
arnio:
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF onsdagen den 28/12-11
Nu glömde du att kolla tidpunkten på inläggen. Men det brukar väl vara så när man saknar argument.
I rest my case. ;-)
Redigerad kommentar
Burken: Det var väl knappast så att du tog tillbaka ditt tidigare tips genom att poängtera att "vem de än ställer i kassen så lär han göra sin livs match"?
Ibland har man bara fel helt enkelt....
dreamland:
Såg inte du mitt pm? Jag är intresserad av att köpa biljetterna.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Widing och Iggulden har nästan samma odds som matchens nästa målskytt :-D
Men där var det ju nära iofs...
Redigerad kommentar
Tips: 6-2